Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?  (gelezen 5894 keer)

beerke007

  • Gast
Hallo,
Zou mij aub iemand van jullie kunnen helpen om een muziekprogramma zoals bpm studio of virtual dj (bestaat daar  een besturings of software programma voor  ubuntu / linux) en waar kan ik hier een download van  vinden om daarna te installeren (voor windows macpro enz. vindt je vanalles) alvast bedankt

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/12, 19:19:22 »
Kijk eens naar Ultra Mixer. Dit is de link voor Ultramixer 2  en Versie 3 ( is in middels ook uit). http://www.ultramixer.com/ Je kan bij installatie kiezen voor Demo, Free of Pro, de laatste is betaald. Bij de Free versie moet je na het opstarten 22 seconden wachten voordat je kan beginnen. Ik weet niet of dit is wat je zoekt, loop je tegen installatie problemen aan kan ik je wel helpen.
« Laatst bewerkt op: 2011/10/12, 19:54:23 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/12, 20:09:16 »
Hallo,
Zou mij aub iemand van jullie kunnen helpen om een muziekprogramma zoals bpm studio of virtual dj (bestaat daar  een besturings of software programma voor  ubuntu / linux) en waar kan ik hier een download van  vinden om daarna te installeren (voor windows macpro enz. vindt je vanalles) alvast bedankt

Misschien is LMMS iets voor je... Staat in de het Softwarecentrum :P

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/12, 20:25:08 »
UltraMixer, LMMS, Mixxxx ;)

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/12, 20:48:59 »
UltraMixer, LMMS, Mixxxx ;)

Mixxxx vind ik verschrikkelijk ... Maarja smaken verschillen :D

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/10/12, 20:50:23 »
Klopt, maar het is wel zo'n programma als Virtual DJ, de TS kan dan zelf bepalen wat hij/zij ervan vindt he ;)

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/10/12, 21:15:47 »
Klopt, maar het is wel zo'n programma als Virtual DJ, de TS kan dan zelf bepalen wat hij/zij ervan vindt he ;)

En daar gaat het om:D

Re: muziekprogramma bpm studio of virtual dj voor linux bestaat dit ?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/10/12, 23:50:04 »
Mixxx. Je moet er mee leven. "Verschrikkelijk" is een groot woord, en gezien de vele YouTube-filmpjes die mij laten zien dat je er gave dingen mee kunt, zal het heus wel een capabel programma zijn.

Of UltraMixer, maar dan moet je betalen voor de meer geavanceerde mogelijkheden.
« Laatst bewerkt op: 2011/10/12, 23:51:56 door Cumulus007 »