Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hellanzb  (gelezen 1104 keer)

hellanzb
« Gepost op: 2007/12/10, 19:54:42 »
Klopt het dat wanneer ik een nzbtje laad in hellanzb dat hij eerst kijkt of het compleet is en dan gewoon de par bestanden overslaat met downloaden ? en zo niet waar worden de pars opgeslagen dan, want die kan ik nergens terug vinden.
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline emargen

  • Lid
hellanzb
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/10, 20:23:55 »
Klopt alles wordt gecontroleerd en indien mogelijk ook meteen uitgepakt!
Als het resultaat niet 100% is vind je niks terug in de map die je daarvoor hebt ingesteld! De tijdelijke map is ook leeg.....kortweg...dan heb je geen resultaat! Op zich niet erg als de post toch niet meer volledig is....maar wel onhandig als bijvoorbeeld de pars in een later stadium worden geplaatst!
Kheb daar zelf ook nog geen oplossing voor!! Maar misschien heeft iemand een goede tip daarvoor!!

hellanzb
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/10, 20:35:07 »
Nou ik vind het idd wel lastig ja dat wanneer er iets wel compleet op zou staan maar niet compleet is na download dat je het dus niet kan repareren.... wat dat betreft kan je het beter grafisch doen maar ja daar heb ik geen zin in :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline emargen

  • Lid
hellanzb
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/10, 20:42:42 »
Bovenop HellaNzb heb ik LottaNZB ge-installleerd! Dat werkt wel iets overzichterlijker....en bovendien kun je gemakkelijker je downloadmap wijzigen! Dat werkt wel beter! Als je dan je post in verschillende delen download laat ie de delen wel staan....als je ze daarna samenvoegt kun je alsnog gaan "parren".......moet eerlijk zeggen dat ik dat gemakshalve dan toch onder windows doe...heb het goede programma onder linux daar nog niet voor GEZOCHT en dus niet gevonden!!

KwastjeModus

  • Gast
hellanzb
« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/10, 21:12:39 »
Citaat van: peewster
Nou ik vind het idd wel lastig ja dat wanneer er iets wel compleet op zou staan maar niet compleet is na download dat je het dus niet kan repareren.... wat dat betreft kan je het beter grafisch doen maar ja daar heb ik geen zin in :D
Bij mij slaat ie gewoon ook incomplete bestanden op en die kan ik later met toegevoegde pars nog uitpakken met PyPar2. Maar als iets 100% in orde is, dan is alles gewist, behalve het bestand wat je wilde hebben.

hellanzb
« Reactie #5 Gepost op: 2007/12/10, 21:44:03 »
Ok dus als het niet gerepareerd hoeft te worden wist ie automatisch alles en zodra er wel wat gerepareerd moet worden dan laat ie wat par's staan dus. Ok nou dan     komt het alsnog wel goed dan :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

KwastjeModus

  • Gast
hellanzb
« Reactie #6 Gepost op: 2007/12/10, 22:06:07 »
Citaat van: peewster
Ok dus als het niet gerepareerd hoeft te worden wist ie automatisch alles en zodra er wel wat gerepareerd moet worden dan laat ie wat par's staan dus. Ok nou dan     komt het alsnog wel goed dan :D
Meld het even hier of het al dan niet goed is gekomen.

hellanzb
« Reactie #7 Gepost op: 2007/12/10, 22:23:15 »
Ja het is nu wel goed gekomen maar ik wil weten of het de volgende keer en die keer daarna ook goed gaat komen :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

KwastjeModus

  • Gast
hellanzb
« Reactie #8 Gepost op: 2007/12/11, 13:59:56 »
Citaat van: peewster
Ja het is nu wel goed gekomen maar ik wil weten of het de volgende keer en die keer daarna ook goed gaat komen :D
Ik ken dat gevoel, ik had dat ook, maar hellanzb heeft me nog nooit in de steek gelaten en ik was een fervente grabbit gebruiker (toen ik nog een ander OS gebruikte). Maar ik wil niet meer van hellanzb af.

Citaat van: emargen
Bovenop HellaNzb heb ik LottaNZB ge-installleerd! Dat werkt wel iets overzichterlijker....en bovendien kun je gemakkelijker je downloadmap wijzigen! Dat werkt wel beter! Als je dan je post in verschillende delen download laat ie de delen wel staan....als je ze daarna samenvoegt kun je alsnog gaan "parren".......moet eerlijk zeggen dat ik dat gemakshalve dan toch onder windows doe...heb het goede programma onder linux daar nog niet voor GEZOCHT en dus niet gevonden!!
Je kunt met Hellanzb ook je downloadmap wijzigen hoor. Ik krijg de gegevens waar ik ze hebben wil. Ook bijeenvoegen van rars en pars is makkelijk te doen met PyPar. Ik had in het begin ook wat weerzin, maar ik ben om. Het werkt als een trein. Zonder LottaNZB en met PyPar

hellanzb
« Reactie #9 Gepost op: 2007/12/11, 18:46:55 »
Nou ik ben tevreden !!! dus dit topic kan dicht :D
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)