Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tips: waar?  (gelezen 8916 keer)

Re: Tips: waar?
« Reactie #25 Gepost op: 2011/08/30, 22:56:45 »
Dank asphyxia. Dan weet ik dat in ieder geval ook voor de toekomst, dat als er weer een tip in Software verschijnt, ik hem direct zal melden, nu ik weet dat er geen gewijzigd beleid is geweest :)

Re: Tips: waar?
« Reactie #26 Gepost op: 2011/10/14, 22:13:51 »
En weer is het zover: ik meld tips die verplaatst moeten worden en na 2-4 dagen zijn ze nog niet verplaatst ??? Als ex-moderator weet ik heus wel hoe het zit met tijd enzo ;) Maar ondertussen wel andere topics verplaatsen en niet de gemelde tips geeft natuurlijk een vreemde indruk.

http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/let-op-in-11-10-geen-gconf-editor-maar-dconf-editor/
http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/let-op-straks-geen-oracle-(sun)-java-jre-meer-in-de-bronnen!/

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Tips: waar?
« Reactie #27 Gepost op: 2011/10/14, 22:38:05 »
Laten we ons nu eerst richten op de problemen die sommige hebben met de nieuwe 11.10 versies, dat heeft (lijkt mij) voorrang !!
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.


Re: Tips: waar?
« Reactie #29 Gepost op: 2011/10/14, 23:09:53 »
Laten we ons nu eerst richten op de problemen die sommige hebben met de nieuwe 11.10 versies, dat heeft (lijkt mij) voorrang !!

1) Ja, maar dit is een klein verzoek.
2) Dit topic heb ik niet voor niets gemaakt.
Kom op, ik weet heus wel wat belangrijker is, maar een kleine verplaatsing van 5 seconden kan prima gedaan worden zonder daarbij ondersteuning te laten vallen. Wat is 5 seconden op een mensenleven ???

Re: Tips: waar?
« Reactie #30 Gepost op: 2011/10/15, 05:52:29 »
Het is zoals steeds een afwegen. In de vernoemde topics gaat het niet echt om een tip, maar wel degelijk om dingen die met de configuratie hebben te maken: gconf en dconf zijn "configuratie-editors" bvb.  Ook de java-problematiek gaat direct over software. Pjotr geeft het als informatie, met zijn mening erbij.
Daarom dus niet verplaatst.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Tips: waar?
« Reactie #31 Gepost op: 2011/10/15, 11:54:59 »
Maar bij Java vermeld ie er nog een handleiding bij die op zijn site staat incl. link. En die andere Java-topics van Pjotr staan wel in Etalage.

Re: Tips: waar?
« Reactie #32 Gepost op: 2011/10/16, 19:54:39 »
+100 femke

Re: Tips: waar?
« Reactie #33 Gepost op: 2011/10/21, 11:25:55 »
Ik geloof dat we geen antwoord meer krijgen verder :(

Re: Tips: waar?
« Reactie #34 Gepost op: 2011/10/21, 22:28:54 »
Is het niet gewoon het makkelijkst om onder ondersteuning nog een extra subtopic te maken met daarin tips, trucs, tutorials, how to's etc te doen. en dan gewoon software en configuratie laten voor problemen en fouten en dan etalage voor kunst die de mensen maken in te posten die weer gebruikt kan worden door andere linux gebruikers om hun computer software maar ook hardware er mooi uit te laten zien en om op ideeën te kunnen komen etc. ?

Re: Tips: waar?
« Reactie #35 Gepost op: 2011/10/21, 22:43:43 »
Goed idee :)