Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tip: CrossOver Office zal 31 oktober 24 uur lang gratis te downloaden zijn!  (gelezen 5161 keer)

Ze beloven veel maar geloof me: een Windows in vb of dualboot of apart op een andere laptop biedt meer mogelijkheden. Meer dan zat occasie w7 of Vista te koop.

Bordeaux is ook zoiets dat er veelbelovend uitziet, maar in de praktijk ....

Jammer dat wel.

Edit: heb hier kunnen testen met Office 2007 en 2010 en dat werkt prima hoor ;)
« Laatst bewerkt op: 2012/11/03, 17:38:44 door Joris Donders »
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

CrossOver Office geïnstalleerd, vandaag de Microsoft Office cd gevonden en installeren maar, eerst werden enkele lettertypes geïnstalleerd en vervolgens kwam het schermpje: productcode invoeren.
Productcode? Ik werk blijkbaar te lang met Ubuntu, ik was gewoon vergeten dat je serienummers en productcodes moet invoeren om een betaalde software te installeren. Een immens lange serie van Hoofletter en cijfers waarvan enkele niet meer leesbaar waren. Na heel veel pogingen toch gelukt, de installatie was begonnen. Halverwege de installatie een foutmelding, een onduidelijke code en de optie om de installatie af te breken..  :evil:
Laat maar, ik werk al jaren zonder Microsoft  ;)

Gewoon Office 2010 uit de lijst geinstalleerd, maar ik had geen last van productcodes.  :evil:
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Office 2010 en Visio 2010 voor thuisgebruik probleemloos geïnstalleerd met CrossOver in Ubuntu 12.10 (amd64).  :)

Van de Microsoft site servicepack voor Office 2010 SP1 gedownload. Aanbrengen is eenvoudig een klik met de rechter muistoets op de het servicepackbestand en openen met CrossOver. :)

Bij de 1e start komt een vraag over het automatisch aanbrengen van updates. Werkt dat ook als Office via CrossOver is geïnstalleerd?
Klik links bovenin op Documentatie

Offline TopGear

  • Forumteam
Even een bump in een oeroud topic: Mocht je het nog niet weten, de vorig jaar vrijgegeven licensie zal 31 oktober van dit jaar vervallen. Je hebt als het goed is een mail gekregen met een 50% korting link voor het opnieuw aanvragen van een licensie, inclusief een half jaar extra support. In het kort: betaal 1/2e jaar, krijg 3/2e jaar. Ik gebruik het dusdanig veel dat ik wel zal vernieuwen. Office verplicht voor school en dat soort dingen. Ik denk ik meld het even, mochten die mails bij jullie in de spam map terecht gekomen zijn.

Geen mail gekregen hier. Ook de spambox nagekeken, geen mail te bekennen...

Inderdaad, die mail heb ik ook ontvangen.
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Ik wel, zelfs 2 maal omdat mijn 'licentie' kwam te vervallen.
Ik heb evenwel Crossover slechts gebruikt om eens te testen of MS Office inderdaad vlot zou werken op die layer.
Maar ik ben volledig overgestapt op LO (en ook OO op de Windowsbak) en heb die toestanden niet echt nodig.

In ieder geval, ook ik kreeg een mooi aanbod om CrossOver verder te blijven gebruiken (maar ik zie het niet zitten om een MS-product aan te kopen en te gebruiken op een Ubuntu: ik heb nog een 2007-office en die kan voor mijn part nog jaren mee op die W7-bak die ik nauwelijks of nooit gebruik)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Gehad en ook aangeschaft.  Is toch wel handig als enige Linux gebruiker in een ms werkomgeving.