Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: XMMS - Audacious  (gelezen 770 keer)

Offline Tom

  • Lid
XMMS - Audacious
« Gepost op: 2007/10/14, 15:56:39 »
Ik meen gelezen te hebben dat Audacious een soort van verderontwikkelde XMMS is.
En dat er aan XMMS niet verder gewerkt word.
Ben ik daar goed in de aanname of zit ik verkeert.
Met vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline vanadium

  • Lid
XMMS - Audacious
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/14, 16:08:06 »
Dat klopt!

Offline Tom

  • Lid
XMMS - Audacious
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/14, 16:29:18 »
Bedankt voor Uw snelle reactie.
Ik wou nog één vraagje stellen als U dat goed vind.
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over XMMS , maar zou U mij aanraden over te gaan op Audacious.
Ik weet dat ik het gewoon installeren kan en ook eventueel verwijderen maar ben nieuw met Ubuntu en wil nog niet te zeer prutsen , nu alles zeer goed loopt.
Vriendelijke groet Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline vanadium

  • Lid
XMMS - Audacious
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/14, 17:54:53 »
Gebruik gerust XMMS, als je daar zeer tevreden over bent! Zelf gebruik ik ook XMMS, trouwens, niet omdat Audacious niet OK zou zijn, maar omdat ik het nog nooit nodig heb gevonden het te proberen.

Offline Tom

  • Lid
XMMS - Audacious
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/14, 18:25:50 »
Citaat van: vanadium
Gebruik gerust XMMS, als je daar zeer tevreden over bent! Zelf gebruik ik ook XMMS, trouwens, niet omdat Audacious niet OK zou zijn, maar omdat ik het nog nooit nodig heb gevonden het te proberen.
Geweldig bedankt.
Grtz Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.