Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] ubuntu 12.04 Launcher Icons opeens veel groter / opeens in 2d mode?  (gelezen 384 keer)

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Beste mensen,

Ik gebruik Ubuntu 12.04 met Unity.
Sinds een paar dagen zijn mijn launcher icons opeens een stuk groter. Wellicht een update, maar ik weet niet meer hoe ze kleiner te maken zijn. Ik heb ze in CompizConfig kleiner gezet, maar dat heeft geen effect gehad.  Ook zouden ze aanpasbaar moeten zijn via rechtsklik op het bureaublad en dan "werkbladachtergrond aanpassen" maar daar is de optie niet te zien.

Daarnaast lijkt het er op dan unity in de 2d mode staat. Hoe krijg ik het terug naar 3d? Ik start op met Ubuntu ipv Ubuntu 2D, maar toch kom ik in de 2D versie terecht lijkt het.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt.

« Laatst bewerkt op: 2013/02/02, 15:50:45 door poj »
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Bij Extra Stuurprogramma's commerciele driver voor grafische kaart (opnieuw) geinstalleerd. Nu heb ik weer de kleine icons in de launcher.
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.