Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rhythmbox  (gelezen 714 keer)

Theo Mersel

  • Gast
Rhythmbox
« Gepost op: 2008/07/28, 12:50:07 »
Hallo
Mijn probleem is dat ik een Mp3 verzameling heb van 200 GB , maar dat Rhythmbox bij ongeveer 65 GB stopt met inlezen ,terwijl ook een vinkje staat bij watch my library  for new files. Heb al geprobeert om alles opnieuw op te starten en een andere library location aan te wijzen en daarna weer de orginele maar dit heeft ook niet geholpen.
Wie heeft de oplossing .
bij voorbaat al bedankt


mvg Theo

zwaardmeester

  • Gast
Rhythmbox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/28, 15:31:34 »
Vreemd. Waar ik aan dacht, misschien zit er een corrupt mp3'tje in je collectie die hij niet kan inladen? Eventueel de bestands-permissies instellen als er een "slotje" op zit:
 

Probeer eventueel eerst een andere speler. (amarok?)

Theo Mersel

  • Gast
Rhythmbox
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/28, 15:57:51 »
bedankt voor je reactie.
bij import errors kom ik alleen txt files tegen,maar daar heeft hij geen last van dat deed hij bij de eerste 65 GB ook dit zijn cd reviews die in de dir van de cd staan
kan geen files vinden met een slotje

mvg Theo

Offline tabasco

  • Lid
Rhythmbox
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/28, 17:39:35 »
Hallo,
Start in een terminal venster:
rhythmbox -d

Het laatste of enerlaatstebestand waarop hij blijft hangen is waarschijnlijk de oorzaak.
Verplaats dit bestand en doe het opnieuw. Totdat alle bestanden geladen zijn.

Offline merijn

  • Lid
Rhythmbox
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/28, 20:24:35 »
Beste Theo probeer gewoon het bestand waarop rhytmbox blijft hangen eventueel opnieuw te downloaden ,ergens anders vandaan of misschien in een andere bitrate, dat kan  ook wel eens helpen tegen vastlopers.
Probeer dan nog eens alle bestanden in te laden binnen rhtymbox,misschien dat je dan geen vastlopers meer hebt.