Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu Insiders Party  (gelezen 7542 keer)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #25 Gepost op: 2009/06/14, 12:58:01 »
een bbq in de bieb lijkt me ook niet echt wenselijk ;)

voor zo'n party moet gewoon een grote tuin [mooi weer] of goedkoop zaaltje gevonden worden.
maar het idee is zeker heel goed.

Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #26 Gepost op: 2009/06/14, 13:10:33 »
Inderdaad, goedkoop zaaltje met tuin of een café/restaurant waar we gratis terecht kunnen, als we maar consumpties gebruiken.

Offline Drummies

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #27 Gepost op: 2009/06/14, 13:19:14 »
leuk idee organiseer zoiets wel in de zomer  =D......en graag lekker informeel :,hoofd motto op zo,n dag gezellig beppen met je mede forum/team-leden,onder het genot van een hapje en drankje...svp geen strakke agenda,die heb ik doordeweeks al genoeg  =D
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #28 Gepost op: 2009/06/14, 13:43:48 »
Liefst ook een beetje centraal, en als het meezit met openbaar vervoer te bereiken?

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #29 Gepost op: 2009/06/14, 13:45:20 »
Zou het ook een optie kunnen zijn om ergens, wellicht beetje landelijk zodat er bbq's aangestoken kunnen worden, iets af te huren?

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #30 Gepost op: 2009/06/14, 14:39:15 »
Zou het ook een optie kunnen zijn om ergens, wellicht beetje landelijk zodat er bbq's aangestoken kunnen worden, iets af te huren?

Lijkt me een goed plan! Ergens eind september?
Dan is er tijd genoeg om te kijken wie er mee doet en kunnen we een locatie afspreken.
Ik heb er wel zin in!  =D

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #31 Gepost op: 2009/06/14, 16:03:20 »
Zeer goed plan,lekker landelijk,toch goed bereikbaar met openbaar vervoer en natuurlijk een mega bbq  XD
(desnoods met mogelijkheid tot overnachten)
Kubuntu 20.04

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #32 Gepost op: 2009/06/14, 16:19:27 »
ik stem voor de achtertuin van dellkubuntu, lekker landelijk, redelijk centraal en goed te bereiken met ov,

en het grootste voordeel, voor mij op fiets/kruip afstand XD

en zelf een tentje meenemen als je wilt overnachten XD

Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #33 Gepost op: 2009/06/14, 16:24:39 »
Dit wordt een ander idee: een community meeting in plaats van de insiders party waar dit topic mee begon. Maar daar ben ik wederom helemaal voor.

Die insiders party komt later wel, is veel meer werk om te organiseren.

Een community meeting is veel minder werk: je hebt alleen een locatie en eten en drinken nodig. Er hoeft geen promotie naar buiten aan te pas te komen. Dus die kan eind deze zomer nog gehouden worden!

EDIT: Hey dit vind ik eigenlijk ook wel een goede locatie, die ze bij de community irl meeting begin 2007 hadden (ik was toen nog niet bij de club) :D
https://wiki.ubuntu.com/NlWinterMeeting2007
« Laatst bewerkt op: 2009/06/14, 16:33:24 door Double12 »

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #34 Gepost op: 2009/06/14, 20:22:51 »
ik stem voor de achtertuin van dellkubuntu, lekker landelijk, redelijk centraal en goed te bereiken met ov,

en het grootste voordeel, voor mij op fiets/kruip afstand XD

en zelf een tentje meenemen als je wilt overnachten XD
Mocht je die informatie uit mijn profiel hebben:er zit toch een aardige gps afwijking naar beneden in  =D =D
Ik heb maar een ieniemienie tuintje  :D
Kubuntu 20.04

Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #35 Gepost op: 2009/06/14, 20:32:40 »
ik stem voor de achtertuin van dellkubuntu, lekker landelijk, redelijk centraal en goed te bereiken met ov,

en het grootste voordeel, voor mij op fiets/kruip afstand XD

en zelf een tentje meenemen als je wilt overnachten XD
Mocht je die informatie uit mijn profiel hebben:er zit toch een aardige gps afwijking naar beneden in  =D =D
Ik heb maar een ieniemienie tuintje  :D
Geen probleem, dan breken we de omheining eruit en gaan we verder in de tuin van de buren. XD

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #36 Gepost op: 2009/06/14, 20:38:38 »
ik stem voor de achtertuin van dellkubuntu, lekker landelijk, redelijk centraal en goed te bereiken met ov,

en het grootste voordeel, voor mij op fiets/kruip afstand XD

en zelf een tentje meenemen als je wilt overnachten XD
Mocht je die informatie uit mijn profiel hebben:er zit toch een aardige gps afwijking naar beneden in  =D =D
Ik heb maar een ieniemienie tuintje  :D
Geen probleem, dan breken we de omheining eruit en gaan we verder in de tuin van de buren. XD
Dan mag je aardig wat schuttingen eruit gaan gooien  :D :D
Kubuntu 20.04

Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #37 Gepost op: 2009/06/14, 20:48:37 »
Ja hoor, daar zijn we heel goed in!

Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #38 Gepost op: 2009/06/19, 11:16:12 »
Misschien is het een idee om één of meerdere legertenten te huren:

http://www.tentenhuur.com/

Er kan van alles meegeleverd worden, tafels, verlichting, veldbedden etc. Mij lijkt dit heel leuk. :D
Dan is het nog zaak om ergens een beetje centraal gelegen en aardig bereikbaar een plek te vinden met internetmogelijkheden waar het een en ander neergezet kan worden. Een camping, of boerenerf?

is dat wat?



Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu Insiders Party
« Reactie #39 Gepost op: 2009/06/19, 14:37:58 »
Misschien is het een idee om één of meerdere legertenten te huren:

http://www.tentenhuur.com/

Er kan van alles meegeleverd worden, tafels, verlichting, veldbedden etc. Mij lijkt dit heel leuk. :D
Dan is het nog zaak om ergens een beetje centraal gelegen en aardig bereikbaar een plek te vinden met internetmogelijkheden waar het een en ander neergezet kan worden. Een camping, of boerenerf?

is dat wat?



Ik zou eerder opteren voor het huren van een bestaande locatie ipv het opzetten van een tent ergens midden in de natuur, in verband met de bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Je kunt vast wel ergens in stedelijk gebied een ruimte huren met een tuin erbij. Of je moet een tent op het Malieveld in Den Haag neerzetten, dan zit je naast het station. ;)
Sowieso moet het een beetje low-budget, de deelnemers van de meeting moeten het bij elkaar brengen (anders komt niemand meer :P).

Is het trouwens een idee om over de meeting een nieuw topic te beginnen, en in dit topic verder te gaan over de insiders (release) party?