Ondersteuning > Internet en draadloos

Bankieren gaat niet meer op Firefox

<< < (2/10) > >>

Bloom:
Om welke bank gaat het? Als die probeert een pop-up te openen, wordt dat door Firefox geblokkeerd. Beveilging. Je moet die optie aanzetten voor je bank-website, dan zal het wel lukken.

partyrabbit:
Voor wat het nog toevoegt. Hier vooralsnog ook geen probleem (meerdere banken).

Ik moet ze complimenten geven. Zelfs met redelijk fanatieke blockers werkt het gewoon altijd.

partyrabbit:
SHIT. CHECK DIT!
Zit je wel op de juiste bank website??
Niet dat je op een fishing site zit!
Dan krijg je ook foutmeldingen .. zodat zij ondertussen je rekening leeg kunnen trekken.

Toch voor de zekerheid maar even roepen  ^-^ Hoop dat het onnodig zal blijken.

ZijneBalorigheid:

--- Citaat van: partyrabbit op 2023/04/20, 16:44:19 ---SHIT. CHECK DIT!
Zit je wel op de juiste bank website??
Niet dat je op een fishing site zit!
Dan krijg je ook foutmeldingen .. zodat zij ondertussen je rekening leeg kunnen trekken.

Toch voor de zekerheid maar even roepen  ^-^ Hoop dat het onnodig zal blijken.

--- Einde van citaat ---

Neen, dit is niet aan de orde.

ZijneBalorigheid:

--- Citaat van: Bloom op 2023/04/20, 09:47:51 ---Om welke bank gaat het? Als die probeert een pop-up te openen, wordt dat door Firefox geblokkeerd. Beveilging. Je moet die optie aanzetten voor je bank-website, dan zal het wel lukken.

--- Einde van citaat ---

Die zal ik eens bekijken. Er is inderdaad geblokkeerd wat voor elke site is geblokkeerd: het schildje naast het slotje :) sociale mediatrackers, cookies etc en finqerprints oid (?). Ik zal eens bij een volgende transactie kijken wat het doet als ik dat uitzet voor deze site. Ik mag aannemen dat de site van de bank goed beveiligd is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie