Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu  (gelezen 4285 keer)

Offline Joshua822

  • Lid
Hallo allemaal!
Op het moment werk ik naar aanleiding van dit draadje aan een artikel over hoe een iPod Touch of iPhone gesynchroniseerd kan worden met Ubuntu. Dit artikel is een vertaling van dit artikel. Dit draadje dient als een plaats om opgebouwde kritiek en suggesties te geven.

Ik zal de spits afbijten : zijn er hier Ubuntu 9.10 Karmic Koala gebruikers die de stappen in dit Engelstalige artikel willen volgen en van de grafische stappen schermafbeeldingen willen maken. Deze schermafbeeldingen moeten in het Nederlands zijn en het thema moet het standaard thema van Ubuntu 9.10 Karmic Koala zijn !

Alvast bedankt voor jullie commentaar en hulp ;)

Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/19, 16:40:46 »
Het artikel dat jij wilt / bent aan het vertalen is auteursrechtelijk beschermd. Ook vertalingen vallen hieronder.
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/19, 16:55:26 »
Citaat
Het artikel dat jij wilt / bent aan het vertalen is auteursrechtelijk beschermd. Ook vertalingen vallen hieronder.

Waar maak jij dit uit op?

Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/19, 18:43:56 »
Citaat
Het artikel dat jij wilt / bent aan het vertalen is auteursrechtelijk beschermd. Ook vertalingen vallen hieronder.

Waar maak jij dit uit op?

Als je helemaal naar onder scrolt zie je dit:

Copyright © 2007-2010 Make Tech Easier | All Right Reserved.

spreekt voor zich denk ik..
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds

Offline JHemelhof

  • Lid
Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/19, 18:46:15 »
Citaat
Copyright

All the articles (including the text, images and tutorials) are properties of MakeTechEasier.

You cannot copy whole tutorials, either in English or translate to another language without our permission.

Dit is duidelijk :|

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/19, 19:48:37 »
Goed, dat had ik niet gezien. Ik heb delen van het artikel geschreven zodat het geen letterlijke vertaling meer is, en het dus volgens mij gebruikt kan worden.


Re: Overleg artikel: synchroniseren van iPod Touch of iPhone met Ubuntu
« Reactie #7 Gepost op: 2010/03/05, 22:29:32 »
Zeker wel, binnenkort ga ik ermee verder :)