Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Taakbalk herstellen  (gelezen 7139 keer)

Offline AE86

  • Lid
Taakbalk herstellen
« Gepost op: 2008/02/25, 13:50:10 »
Ik heb perongeluk de taakbalk bovenaan het scherm weggehaald, en nu heb ik hem wel teruggezet maar ik krijg niet meer dezelfde icoontjes erin als na de installatie. Bijvoorbeeld van het draadloos internet en de stroomvoorziening, deze heb ik erin gezet maar zijn nu heel anders dan eerst het geval was.

Offline Kev

  • Lid
Taakbalk herstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/25, 13:54:03 »
Het kan ook aan het geïnstalleerde thema liggen en soms zitten er meerdere icoontjes in voor hetzelfde met een ander uiterlijk.
Wat je het best kunt proberen is met rechts klikken op je paneel en daar toevoegen aan paneel klikken en zien welke icoontjes je er op wilt zetten, zitten ze er niet bij dan kun je nog altijd selecteren uit een lijst met geïnstalleerde applets voor in je paneel.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline AE86

  • Lid
Taakbalk herstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/25, 14:06:54 »
Ook daar kan ik hem niet vinden, het was een icoontje van het draadloos internet en als ik daar met de rechtermuisknop op klikte kon ik zien welke netwerken er beschikbaar waren en deze kiezen.

Offline Kev

  • Lid
Taakbalk herstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/25, 14:31:23 »
Die kun je zo wel toevoegen denk ik je moet eens kijken naar de lijst met extra applets om toe te voegen en anders networkManager opnieuw installeren en eens rebooten.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline AE86

  • Lid
Taakbalk herstellen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/25, 14:41:18 »
Citaat van: Kev
Die kun je zo wel toevoegen denk ik je moet eens kijken naar de lijst met extra applets om toe te voegen en anders networkManager opnieuw installeren en eens rebooten.
Ook dat werkt niet. heb networkManager opnieuw geinstalleerd en gereboot maar heeft geen zin.

Taakbalk herstellen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/25, 14:47:37 »
toevoegen aan paneel=>mededelingengebied