Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Exaile in Feisty trekt op niks  (gelezen 629 keer)

Offline Kev

  • Lid
Exaile in Feisty trekt op niks
« Gepost op: 2007/06/15, 00:01:47 »
Wel de Exaile speler is echt een pareltje, maar het probleem is dat de Exaile speler in Feisty niet juist werkt omdat die gelinkt is aan de verkeerde pythonversie.
Exaile heeft echt letterlijk python-2.4 nodig om degelijk te kunnen werken, daarom heb ik uit luiheid de repo van het project toegevoegd omdat die de dependency afha,deld, waar de feisty repo deb totaal de bal mis kaatst. Hint hint, de nieuwe versie is ook beter, maar om echt goed gebruik te maken van exaile, moet je dus echt de oudere pythoninterpreter hebben dus python 2.4.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Exaile in Feisty trekt op niks
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/15, 04:32:26 »
Is dit een mededeling of heb je hier ook daadwerkelijk een vraag over?

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Exaile in Feisty trekt op niks
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/15, 07:34:08 »
Als je niet zo tevreden bent met Exaile, dan zou je zeker Quod Libet of Banshee eens moeten proberen.

Einde mededeling :)

Offline Kev

  • Lid
Exaile in Feisty trekt op niks
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/15, 23:15:43 »
Nee geen echte probleem, meer een mededeling ja, dat er een probleem is met de speler in de feisty repo, op zich een zalige speler, maar de versie in de feisty repo trekt op niks, omdat hij gecompileerd is tegen de verkeerde pythonversie.
De feisty versie kan zelfs geen playlists aanmaken bij mij en de repo van de makers zelf, de versie daaruit kan het wel. Gewoon omdat die gelinkt is aan de juiste pythonversie.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.