Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Games met wine. Insert a Game CD and restart.  (gelezen 6271 keer)

Offline bart85

  • Lid
Games met wine. Insert a Game CD and restart.
« Gepost op: 2015/07/16, 20:18:56 »
Eerst heb ik de .iso gewoon met een loop gemount. Dan krijg ik de error om de CD erin te doen. Dus, de .iso gebrand met brasero en vervolgens opnieuw proberen. Weer dezelfde error. Hoe kan ik dit spel spelen?
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Games met wine. Insert a Game CD and restart.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/07/17, 04:35:58 »
Zoek hier je spel/programma eens op. Dan kom je vast wel tegen of het werkt of niet en hoe je hem moet installeren.

Re: Games met wine. Insert a Game CD and restart.
« Reactie #2 Gepost op: 2015/09/10, 19:41:52 »
Eerst heb ik de .iso gewoon met een loop gemount. Dan krijg ik de error om de CD erin te doen. Dus, de .iso gebrand met brasero en vervolgens opnieuw proberen. Weer dezelfde error. Hoe kan ik dit spel spelen?

Je kan een no-cd crack downloaden en die in de .wine folder plaatsen in de map waar de .exe staat als het om een windows spel gaat wat onder wine draait. Als je het spel zelf in bezit hebt mag dit gewoon.