Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Monodevelop  (gelezen 2095 keer)

allard100

  • Gast
Monodevelop
« Gepost op: 2009/01/29, 20:48:53 »
Hallo,

Ik probeer mono te installeren maar dat lukt niet echt, ik gebruik ubuntu niet vaak en daarom weet ik ook niet hoe alles werkt.
Ik heb mono geinstalleerd via synaptic, daar leek alles goed te gaan, maar het lukt me niet om mono te starten, monodevelop staat gewoon bij toepassingen, maar als ik er op klik start het programma niet, je ziet eerst onderin Monodevelop word g... en dan verdwijnd dat en verder niks. Zou iemand weten wat ik nu moet doen?

Alfast bedankt!

EDIT:
Eigelijk bedenk ik me net dat ik liefer mono 2.2 zou willen hebben, heeft iemand daar een install handleiding van? (die zit volgens mij niet bij synaptic)
« Laatst bewerkt op: 2009/01/29, 21:04:19 door allard100 »

Piet Vanraad

  • Gast
Re: Monodevelop
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/29, 22:03:28 »
Citaat
je ziet eerst onderin Monodevelop word g... en dan verdwijnd dat en verder niks

Ik zou de compiler niet willen zijn die uw code moet compileren.

Offline charclo

  • Lid
Re: Monodevelop
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/30, 16:07:52 »
Citaat
Ik zou de compiler niet willen zijn die uw code moet compileren.

??

Probeer eens om monodevelop te starten vanuit de terminal (Toepassingen => Hulpmiddelen => Terminalvenster) en te kijken wat er dan gebeurt.
HP Pavilion dv6660eb - Intel Core 2 Duo T7250 2 GHz - 2 GB ram - Nvidia GeForce 8400M GS 128 MB --> Dualboot Ubuntu en Windows Vista
P4 2.6 GHz - 1GB ram - NVIDIA GS7600 - 20 inch Benq widescreen --> Dualboot Ubuntu en Windows XP

Offline BailHope

  • Lid
    • Techneut
Re: Monodevelop
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/05, 21:25:47 »
Probeer eens om monodevelop te starten vanuit de terminal (Toepassingen => Hulpmiddelen => Terminalvenster) en te kijken wat er dan gebeurt.

Dat doe je door in het Terminalvenster gewoon Monodevelop in te typen.
Ubuntu user #12046
Mijn blog voor techneuten: http://techneut.wordpress.com
Voor de professionele IT'er: http://it-potato.blogspot.com