Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Apple's Magic Mouse  (gelezen 1194 keer)

Offline Partynoud

  • Lid
Apple's Magic Mouse
« Gepost op: 2010/12/21, 17:17:40 »
Hallo,

Heeft iemand de Apple Magic Mouse aan de praat gekregen onder Ubuntu (out of the box)? Of moet je allerlei omslachtige handelingen verrichten om hem aan de praat te krijgen? Ik heb hem hier nl. wel liggen, hem ook geprobeerd via bluetooth aan de praat te krijgen maar lukt niet echt. D.w.z. Bluetooth zie de muis wel, maar de muis reageert niet. Wel krijg ik af en toe de vraag om een pincode in te geven maar die is er niet. Wel werkte de code 1234, maar de muis gaf geen kick...

Heeft iemand hem out of the box aan de praat gekregen? Zo ja, hoe?

Offline hans_4

  • Lid
Re: Apple's Magic Mouse
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/21, 17:45:37 »
hey partynoud

welke versie van ubuntu gebruik je? ik heb ubuntu 10.10 en daarbij werkt de magic mouse out of the box.
ik geloof dat ik als code 0000 had gebruikt maar, aangezien hij 1234 accepteert zal het wel goed zijn.

grtz

Hans_4

Offline Partynoud

  • Lid
Re: Apple's Magic Mouse
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/21, 17:51:37 »
hey partynoud

welke versie van ubuntu gebruik je? ik heb ubuntu 10.10 en daarbij werkt de magic mouse out of the box.
ik geloof dat ik als code 0000 had gebruikt maar, aangezien hij 1234 accepteert zal het wel goed zijn.

grtz

Hans_4

ik gebruik ook 10.10 maar krijg hem niet aan de praat....

Re: Apple's Magic Mouse
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/22, 11:05:08 »
Hier ook op zowel 10.10 als 11.04 perfect out-of-the-box :)
Hij zegt inderdaad dat je een pincode moet invoeren, maar dan moet je gewoon wachten en dan herkent ie hem vanzelf. Dan nog even op Connect drukken et voila :)

Offline Partynoud

  • Lid
Re: Apple's Magic Mouse
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/23, 00:54:32 »
Hier ook op zowel 10.10 als 11.04 perfect out-of-the-box :)
Hij zegt inderdaad dat je een pincode moet invoeren, maar dan moet je gewoon wachten en dan herkent ie hem vanzelf. Dan nog even op Connect drukken et voila :)

en alle functies werken ook?

Offline Partynoud

  • Lid
Re: Apple's Magic Mouse
« Reactie #5 Gepost op: 2010/12/23, 03:20:41 »
Verder kan ik aangeven dat de magic-mouse ook al " gepaired" is met mijn mac die er naast staat. Kan dat ermee te maken hebben dat hij niet met 2 apparaten tegelijk "gepaired" kan zijn? (ook als mac uit staat?).