Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foutmelding Backup-prog  (gelezen 269 keer)

Foutmelding Backup-prog
« Gepost op: 2017/12/15, 23:40:20 »
Als ik in het pulldown-menu Reservekopieën maken aankllik, vlieg ik het programma uit met de foutmelding "overlay-scrollbar" (of net omgekeerd) niet gevonden, waarop wel het GUI-deel verschijnt, maar ook weer verdwijnt, zonder dat ik iets ermee kan bereiken.
Ik heb al al mijn bestanden, die ik heb aangemaakt of gedowload (en geïnstalleerd) naar een USB3-HDisk weggeschreven, maar wat zijn de nog overblijvende bestanden (met -svp- hun absolute paden), die ik nog moet toevoegen, om na een (kale) nieuwe installatie snel weer mijn oude environment terug te krijgen?
Het wegschrijven van mijn home-directory lost het probleem niet op.
dd werkt hier niet, want het spul moet van een 1Tb HDD naar een 180Gib (interne) SSD, waardoor ik de bestandsorganisatie moet wijzigen, vanwege het feit dat ik bijna 200Gb aan MultiMedia bestanden op dit moment IN MIJN /home heb staan en dus de SSD dat allemaal niet eens kan bevatten.
Wie, o wie, kan mij dat lijstje evt per PB sturen (dus dingen bashprofiles en configs)
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)