Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: qBittorrent v. 3.0.9  (gelezen 633 keer)

Offline korbes

  • Lid
qBittorrent v. 3.0.9
« Gepost op: 2013/04/09, 10:03:45 »
Hallo,
Ik heb qbittorrent v.3.0.9 geinstalleerd in mijn ubuntu  12.04. Hierna heb ik in het programma al mijn reeds voltooide torrents toegevoegd. Hij moest even controleren maar daarna was alles goed. qBittorrent begon na controle mijn bestanden te seeden. Alleen na een herstart van mijn pc heb ik qbittorrent weer geopend in de hoop dat ie verder zou seeden maar ik kreeg bij elke torrent een foutmelding. Hij geeft rechtsboven aan een i/o fout aan per bestand en dan zegt ie snel iets over toegang geweigerd en dan verdwijnt het ballonnetje weer maar de torrents blijven op 0% en rood. De .torrents en de bijbehorende bestanden heb ik op een 2e hdd ntfs geformatteerd. Het enige wat ik kon doen is al die torrents weer forceer hercontrole te doen en dan herneem klikken. Dan gaat ie ze opnieuw controleren en daarna weer normaal seeden. Maar dit kan niet de bedoeling zijn dat ik bij elke herstart van mijn pc deze torrents weer moet hercontrelen. Want dat neemt nogal tijd in beslag.
Is hier een oplossing voor?
Ow ja en voordat ik qbittorren open, doe ik wel eerst mijn ntfs hdd mounten. dus daar kan het niet aan liggen.\
Alle reacties welkom.
Bij voorbaat al dank.

.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/09, 13:35:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 2015/04/23, 12:20:27 door Max Null »

Offline korbes

  • Lid
Re: qBittorrent v. 3.0.9
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/09, 13:37:38 »
Ja maar ik maak veel gebruik van private trackers. En die accepteren niet alle clients.
qbittorent is een van de weinige die door al mijn trackers geaccepteerd wordt.
vandaar.