Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met links klikken op Prullenbak-icoon in de Launcher opent Audacious  (gelezen 238 keer)

Offline Mikkel

  • Lid
Ik gebruik Ubuntu 12.04 met Unity.

Vanmiddag verwijderde ik per ongeluk een .wav-bestand (gewoon, door op de Delete-knop te drukken toen het bestand geselecteerd was) en wilde de Prullenbak openen via klikken met links op het icoon in de Launcher. In plaats van een Nautilus-venster met de inhoud van de Prullenbak, opende de playlist van Audacious met de 'track' trash:// en de foutmelding 'No decoder found for trash://.'. ??? ??? ???
'k Heb m'n pc al een keer opnieuw opgestart in de hoop dat dit rare verschijnsel daarna over zou zijn, maar nog steeds opent Audacious i.p.v. Nautilus.  >:(

Ben al een poosje aan het zoeken op het internet, maar of ik ben de enige met dit probleem(pje), of ik gebruik de verkeerde zoekwoorden, een oplossing heb ik in ieder geval niet gevonden. :-[

Weet iemand hoe ik dit weer in orde moet krijgen?

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Met links klikken op Prullenbak-icoon in de Launcher opent Audacious
« Reactie #1 Gepost op: 2015/08/24, 17:41:40 »
De koude start van vandaag maakte ook geen verschil, een klik op het Prullenbak-icoon opent nog steeds Audacious i.p.v. een Nautilus-venster. :|
Met het idee dat de extensie van een verwijderd bestand er mogelijk iets mee te maken heeft, heb ik gisteravond nog een .odt- en later nog een .exe-bestand in een (lege) Prullenbak gemikt en daarna gekeken wat klikken op het Prullenbak-icoon opleverde. Nog steeds Audacious, en geen Writer of Wine.

Uiteraard kan ik met een omweg in die Prullenbak komen, maar het is natuurlijk niet normaal dat een muziekspeler opent als je klikt op een Prullenbak. ??? Jammer genoeg heeft die bak geen tabblad 'Openen met....', anders was het allang opgelost geweest. :-[