Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] incomplete .iso  (gelezen 370 keer)

Offline Beefha

  • Lid
[opgelost] incomplete .iso
« Gepost op: 2011/10/19, 21:00:35 »
Dag medegebruikers,
Ik heb om te proberen Xubuntu 11.10 amd64 gedownload en tot drie keer toe op een schijf gebrand. Bij het opstarten met de cd gaf deze geen enkele sjoege. Toen ik 't op de laptop van m'n dochter probeerde nog eens probeerde te downloaden zag ik plotseling "download complete" in het downloadscherm terwijl er maar 551Mb van de 693Mb gedownload was. Toen zag ik ook dat het 1ste iso-bestand (op m'n eigen pc) maar 491Mb was. Is dat de oorzaak van de niet werkende live-cd's? Of hoort dit zo?
« Laatst bewerkt op: 2011/10/21, 22:11:50 door Beefha »

Re: incomplete .iso
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/19, 22:01:03 »
Hier ook deze problemen, ik ben toen maar gaan zwerven over het download-landschap.
Uiteindelijk heb ik 'm compleet gekregen vanuit (ik dacht (weet het niet zeker meer)) Zweden.
Xubuntu 15.04

Offline Beefha

  • Lid
Re: incomplete .iso
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/19, 22:19:28 »
'k Heb 'em nu van een Duitse site; wel compleet zo te zien. Ga proberen nu te branden. Als ik de vorige downloads vergelijk in Archiefbeheer met deze uit D'land lijken ze toch allemaal exact hetzelfde. Zelfde mapinhoud en grootte. Eigenlijk begrijp ik er weinig van.

Offline Beefha

  • Lid
Re:[Opgelost] incomplete .iso
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/21, 22:07:44 »
"Duitse" versie is wel compleet. Branden ging ook goed. Schijf werkt. Probleem bij de Nederlandse servers misschien?