Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: VLC doet Hardy crashen  (gelezen 658 keer)

VLC doet Hardy crashen
« Gepost op: 2008/07/12, 16:57:51 »
In het topic Wie wordt het ... lid van... verwijst bobbie naar een spaanse site met video's van vuurwerk: http://www.rtvv.es/festes/falles08/mascleta.asp?idioma=0
Als ik daar kies voor videos krijg ik een kadertje met links een plaats voor embedde videos en rechts een lijstje van de videos. Kies ik er één rechts, dan flikkert er wel iets links, aar dat start niet.  Bij goed kijken zag ik wel bovenaan twee  heel kleine startknopjes verschijnen in de vorm van een fotonegatief.  Klik ik daar weer op, verschijnt de menubalk van VLC, maar start er nog altijd geen video.  Klik ik tenslotte op "Start" (het pijltje daarvoor) dan zat ik plots, echt dadelijk, zonder overgang, in de afsluitsequentie van mijn computer, maar blijven hangen op "running local boot scripts."
Niks reageert nog, ik kwam er enkel uit met ALT+PrintScreen+b (System Request Boot)
Ik heb nooit problemen gehad met VLC en alle youtube-achtigen draaien hier normaal embedded.
Wat is er aan de hand... ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Bobbie

  • Lid
VLC doet Hardy crashen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/12, 17:11:02 »
Bij mij staat in FF alles op VLC en in Gutsy deed deze site het ook gewoon.

Offline Tom

  • Lid
VLC doet Hardy crashen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/12, 17:11:58 »
Bij mij gaat het prima Prosper maar wel met Mplayer en zonder mediaplayer connectivity.
Moet wel mijn Noscript op tijdelijk toestaan zetten.
Ben geen vriend van VLC sorry ?.
Mooi vuurwerk  overegens.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

VLC doet Hardy crashen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/12, 17:32:33 »
Vuurwerk op klaarlichte dag ??

Enfin, met MediaConnectivity kunnen kiezen voor mplayer, dan nog de video_out op X11 moeten zetten.
Krijg nog een vage foutmelding : could not resolve... maar hij speelt het wel af: in een apart vakje.

Nu eerst even zien of Youtube en compagnie het nog doen ....
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

VLC doet Hardy crashen
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/12, 17:35:45 »
Er zitten nogal wat bugs in VLC, dit kan 1 ervan zijn.

VLC doet Hardy crashen
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/12, 17:39:53 »
Dat van die bugs kan wel, maar mplayer via MediaConnectivity gaf nu ook in youtube en aanverwanten dat aparte kadertje.  Sommige mensen vinden dat juist heel tof, maar ik zo niet. (smaken verschillen nu eenmaal).  Dan maar even alles teruggezet naar vlc, en het werkt terug als voorheen.  Ik ga wel niet meer proberen of ik nu nog vuurwerk kan zien... :P
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...