Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird 12.0 en Noia Extreme  (gelezen 1464 keer)

Offline Bloom

  • Lid
Thunderbird 12.0 en Noia Extreme
« Gepost op: 2012/05/05, 12:11:06 »
Zijn hier meer mensen die met het thema Noia Extreme werken onder Firefox en/of Thunderbird?
Ik wel en ik vind het fantastisch.
Het thema Noia Extreme v3.37 dat standaard in de extensies van Thunderbird te vinden is, blijkt maar compatibel tot en met Thunderbird 11.0. Vanmorgen kreeg ik 12.0 binnen en die kwam meteen klagen dat Noia niet met hem compatibel was en dat hij die zou uitschakelen. Met Thunderbird zoeken naar een nieuwe Noia leverde die niet-werkende versie 3.37 als meest recente op.
Een bezoekje aan de website van de maker bracht echter soelaas.
Je moet dit bestand downloaden: http://thunderbird-noia2.pagesperso-orange.fr/Noia2B2_Full_V3.xpi
Klik rechts op deze link en kies 'Koppeling opslaan als...'.
Daarna open je de directory waar dat bestand gedownload werd (bijvoorbeeld de Downloads directory in je persoonlijke map) en je sleept het XPI-bestand naar de geopende add-ons pagina van Thunderbird (menu Extra en dan Add-ons en klik dan op Extensions). Dan zal de versie 3.37 van Noia die niet meer werkt met Thunderbird 12 vervangen worden door een versie 3.38 die wél werkt.

Offline Ed

  • Lid
Re: Thunderbird 12.0 en Noia Extreme
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/05, 18:08:01 »
Goeie tip, ik was nog niet zo slim geweest om op de site van de maker te kijken, ik gebruik al jaren dit thema.