Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nijmeegse linux gebruikers  (gelezen 10601 keer)

Offline JvH

  • Lid
Nijmeegse linux gebruikers
« Reactie #25 Gepost op: 2008/02/15, 10:52:24 »
Simvader, je gaf in de 1e post aan dat mensen ook bij jou terecht kunnen voor installatie-CD's. Ik neem aan dat je die CD's via ShipIt of iets dergelijks bestelt?
Wat is, naar jouw ervaring, gemiddeld genomen de levertijd? M.a.w. hoe lang duurt het ongeveer, na de release van een nieuwe Ubuntu-versie, voordat je de CD's binnen hebt?

Offline HP

  • Lid
Nijmeegse linux gebruikers
« Reactie #26 Gepost op: 2008/02/15, 16:38:54 »
Citaat van: r0n.
Bravo !
Steunpunten kunnen we niet genoeg zijn, op het eiland Tholen ben ik de enige .......... (snif)
Op de eilanden bij jou in de buurt is het ook niet dik gezaaid... maar ik zal binnenkort demonstratief een puntje op Herkingen-Haven zetten, daar heb ik een Ubuntu bak neergezet. Wordt het toch nog gezellig daar rond de ZuidHollandse en Zeeuwse wateren. Gemiddeld lijkt het ongeveer op 1 puntje per 40.000 inwoners, dat zou betekenen dat er bij 24 miljoen nederlands sprekenden 600 steunpunten op de kaart staan... heeft iemand daar zicht op? Hoeveel hebben we er?

Afgezien van algemene interesse vraag ik dit voor een inventarisatie die ik maak ten behoeve van iets formeler netwerk van Ubuntu steunpunten. Ik heb de indruk dat de SP zoiets ook al aan het voorbereiden is trouwens. (SP, Nijmegen? :-) )
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

Da-BRT

  • Gast
Nijmeegse linux gebruikers
« Reactie #27 Gepost op: 2008/02/18, 15:06:10 »
Ik woon in Beuningen.

Tijdens mijn studie tijd wel geexperimenteerd met Linux. 7.04 op mijn laptop en vandaag bezig met het installeren van 7.10.

Lijkt me wel leuk een keer een bijeenkomst. Er zijn nog zoveel onduidelijkheden en daarnaast weet ik niet wat mijn Dell doet en of alles ook fatsoenlijk gaat werken.

In iedergeval geen dual boot voor mij. ;-)

Re: Nijmeegse linux gebruikers
« Reactie #28 Gepost op: 2013/10/25, 11:41:11 »
Hi, ben hier nieuw, ik zoek contact met iemand van de linux groep Nijmegen die zou willen mee werken aan een avond van transition town nijmegen 19-11. Daar willen we met Ubuntu op pad, zoeken iemand die meer kan vertellen over mogelijkheden en onmogelijkheden kwa programma's die er op draaien. Eventueel ook of als je wat dieper gaat in linux meer mogelijkheden zijn.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nijmeegse linux gebruikers
« Reactie #29 Gepost op: 2013/10/25, 22:38:59 »
Hi, ben hier nieuw, ik zoek contact met iemand van de linux groep Nijmegen.......
http://www.linuxnijmegen.nl/
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!