Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: mijn oude Home staat op mijn buroblad na clean install.  (gelezen 598 keer)

eikelmuis

  • Gast
mijn oude Home staat op mijn buroblad na clean install.
« Gepost op: 2008/03/16, 21:14:42 »
Ik heb vandaag een clean install gedaan van 7.10 ik heb mijn root partitie geformateerd en ben aan het installeren geslagen dat ging verder goed .
Nadat ik klaar was met installeren en alles opnieuw had opgestart zag ik op het buroblad een icoon staan met "sda3" dit bleek mijn oude Home te zijn nu kijk ik in bestandsysteem en zie ik daar ook een nieuwe Home staan die is aangemaakt tijdens de instal.
Wat moet ik nu doen om de gegevens uit mijn oude Home te kunnen gebruiken
Kan ik nu alles uit mijn oude Home in de nieuwe Home zetten/slepen of werkt het niet zo.

eikelmuis

eikelmuis

  • Gast
mijn oude Home staat op mijn buroblad na clean install.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/16, 21:55:46 »
Ik heb nu gezien als ik alles kopieer naar de nieuwe Home map dat mijn root waarin mijn homr map zit gestaag groeit dus heb ik besloten om nogmaals een nieuew instal te doen en dus de sda3 Home te noemen en de root te formateren.
Ik denk dat alles dan is opgelost.

Ook heb ik in de Home map een verborgen mapje staan met de naam .giFT dit staat vol met muziek die ik allang van mijn PC verwijdert had kan ik deze map verwijderen ?
Of wordt deze map gebruikt door een programma.

eikelmuis

mijn oude Home staat op mijn buroblad na clean install.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/16, 21:59:04 »
Ik heb die map hier niet. Ik heb geen idee waarom jij die map wel hebt, maar het lijkt me stug als het een systeemmap is, want dan zou ik hem ook moeten hebben.

Het kan natuurlijk zijn, dat er een progje is dat er gebruik van maakt, maar dat zou jij dan moeten weten. Geen standaard-progje, lijkt me.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
mijn oude Home staat op mijn buroblad na clean install.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/16, 22:14:52 »
Wanneer je de directorie verwijdert, voordat je een nieuwe installatie doet, kan het geen kwaad.
Hooguit moet je één programma opnieuw configureren :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.