Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: @ubuntu-nl.org mailadressen  (gelezen 15743 keer)

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Gepost op: 2006/05/07, 13:25:45 »
Ergens diep weggestopt op deze site (zo diep dat ik het zelf niet meer kan vinden) staat dat er @ubuntu-nl.org mailadressen beschikbaar zijn voor de aktieve mensen hier. Omdat het zo verstopt staat meld ik het ook hier nog maar even :)

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #1 Gepost op: 2006/05/07, 14:01:20 »
Lijkt me leuk. zo van: bartek@ubuntu-nl.org

Als 't gaat wil ik er zo wel 1tje.
Thx
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

`GooZ

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #2 Gepost op: 2006/05/07, 14:32:05 »
Doe mij er ook maar een, indien mogelijk. Kan ik het ook als antwoordadres instellen in m'n gmail, helpt lekker bij het promoten van ubuntu (aangezien nieuwsgierige mensen snel naar 'de site achter de @' gaan surfen.
bram@ubuntu-nl.org als het mogelijk zou zijn en als ik actief genoeg moest blijken.

budster

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #3 Gepost op: 2006/05/07, 16:24:03 »
Leuk, een alternatief voor paaseieren zoeken. Email adressen zoeken.

Ik denk dat GOOZ wel een punt heeft, ik surf ook altijd naar het domein van mensen hun mail adres. Ik heb al zo vaak gewisselt van mailadres dat ik het een beetje vervelend vind om WEER een ander mail adres te nemen, maar voor mensen die hier geen bezwaar in zien denk ik dat het een goede manier is om Ubuntu te helpen ...... en iedere vorm van hulp kan Ubuntu wel gebruiken.

Saamelainen

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #4 Gepost op: 2006/05/07, 17:38:52 »
Ik zou ook heel graag zo'n emailadres hebben. Als iemand ontdekt hoe het zit... :)

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #5 Gepost op: 2006/05/07, 17:45:22 »
Gooz: ja dat kan :)

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #6 Gepost op: 2006/05/07, 18:02:55 »
May  7 18:01:45 [courieresmtp] id=001873DE.445E19E8.00004F27,from=,addr=: 250 2.0.0 OK 1147017705 k23si417373nfc

Oftewel: `gooz' z'n mailadres werkt :)

`GooZ

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #7 Gepost op: 2006/05/07, 22:21:20 »
Vriendelijk bedankt, Dennis! Nu overal mijn details gaan wijzigen ;)

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #8 Gepost op: 2006/05/15, 18:45:16 »
Hoe actief moet je zijn? Ik heb namelijk ook wel interesse in zo'n e-mail adres. En waar kan je eigenlijk helpen met debuggen? Ik kan de basis van Python en C en bovendien als je een C achtige taal kent kan je meestal ook een boel foutjes uit code halen. En zo leer je een taal veel beter, gewoon doen.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #9 Gepost op: 2006/05/15, 18:52:43 »
Die vraag worstel ik al mee sinds bartek postte en ik heb er nog geen antwoord op :)

Offline Ruben

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #10 Gepost op: 2006/05/15, 18:57:15 »
Ik ben toch wel redelijk actief, ik promoot ubuntu altijd in mijn directe omgeving. Ik zou er heel graag 1 willen! RR1991@ubuntu-nl.org. Klinkt goed;) Maarre hoe kan ik er dan inkomen?

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #11 Gepost op: 2006/05/15, 19:01:43 »
Je zou ook een berichtenteller kunnen installeren op het forum. Bijv. zoeen als in phpBB zit. Dan kan je makkelijk zeggen, die heeft te weinig berichten, die genoeg. Maar, ik denk niet dat je alleen moet kijken naar de posts, maar naar de inhoud ervan, want als je de hele tijd in Discussie & Offtopic rondhangt ben je misschien wel actief, maar help je minder.
EDIT: Ik zou ook niet alleen naar het forum kijken, maar wat de persoon in kwestie in het geheel voor Ubuntu doet(bijv. reclame maken, vertalen, wiki uitbreiden).
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline kennywest

  • Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #12 Gepost op: 2006/05/15, 19:52:47 »
Ik denk niet dat het een goed idee is om mensen hier een voorkeursbehandeling te geven. Hier zijn we allemaal gelijkgezinde mensen die even dom/slim zijn.

Offline Ruben

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #13 Gepost op: 2006/05/15, 19:58:13 »
Ik heb in de tussentijd voor 5 nieuwe gebruikers gezorgd. Ik ben het meest bezig met promoten. Maar ik zou graag een e-mail adres willen! RR1991@ubuntu-nl.org

budster

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #14 Gepost op: 2006/05/15, 20:37:06 »
Ik denk eigenijk dat mensen voor zichzelf heel goed weten of ze wel of niet 'in aanmerking' komen voor een emailadres. Misschien dat je mensen hun eigen filter moeten laten zijn. Zolang het geen storm loopt hoef je geen regels te maken hiervoor.

Zeg gewoon dit mailadres is voor regelmatige bezoekers van dit forum en mensen die zich inzetten voor Ubuntu.

David

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #15 Gepost op: 2006/05/15, 20:39:58 »
Citaat van: budster
Ik denk eigenijk dat mensen voor zichzelf heel goed weten of ze wel of niet 'in aanmerking' komen voor een emailadres. Misschien dat je mensen hun eigen filter moeten laten zijn. Zolang het geen storm loopt hoef je geen regels te maken hiervoor.

Zeg gewoon dit mailadres is voor regelmatige bezoekers van dit forum en mensen die zich inzetten voor Ubuntu.
Ik ben het eens met budster (en neen, ik hoef zelf g

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #16 Gepost op: 2006/05/15, 20:43:27 »
Ik denk dat budster wel gelijk heeft. Anders gaat iedereen weer zeuren en meot je weer allerlei manieren bedenken om het toch zo eerlijk mogelijk te houden. En bovendien, misschien ben je nog niet heel actief, maar word je dat en heb je daarbij een e-mail adres nodig :D
Ik wil nog steeds graag een e-mail adres, maar ik denk dat dennis het beste kan bepalen of ik ervoor in aanmerking kom.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #17 Gepost op: 2006/05/15, 21:12:02 »
Ik wil graag een Ubunutu-e-mail adres maar ik wacht liever tot ik genoeg ervaring heb met ubuntu om er 1 te krijgen.
Ik hoop nu dat mijn nieuwe topic op de wiki goed genoeg is om mij een adresje te geven .... hint ...hint ....
(ben er hard mee bezig en er is al een heel groot gedeelte af ivm de Terminal)

nee, laten we ff eerlijk zijn iedereen zomaar een adres geven zou belachelijk zijn. Laat 't lot bepalen op de hoeveelheid vertalingen, woordenboek bijdrage, wiki bijdrage, ...

Ik vertrouw Dennis dat hij op een eerlijke mannier zijn ubuntu adresjes uitdeelt.
En dat meen ik.  :D
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #18 Gepost op: 2006/05/15, 21:19:55 »
Mja, veel op de wikidoen is genoeg. Een ervaren vertaler die eens organisatie in het vertaalteam wil brengen is zelfs nog meer welkom (hell, als zo iemand opstaat krijgt-ie eeuwige roem erbij :))

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #19 Gepost op: 2006/05/15, 21:24:45 »
Ik heb vandaag deze mail gekregen. Ga er positief op antwoorden denk ik.
Kan ik ook een afhaalpunt worden voor Ubuntu-cd's?

Citaat
Beste Bart,

Mijn naam is Mark V** d** B*****. Ik heb de taak op me genomen voor de
Ubuntu Foundation als vrijwilliger pers en publiek op de hoogte te
brengen van de lancering van Ubuntu 6.06 Dapper.

In dat verband ben ik ben op zoek naar enthousiaste Ubuntu
Linux-gebruikers in Hasselt en Genk. Waarom? Zie hieronder. Heb je
zelf zin om mee te doen, zeker doen! Heb je vrienden of kennissen met
interesse, stuur je ze dan onderstaand bericht door?

Alvast bedankt!

Mark

*** GRAAG DIT BERICHT DOORSTUREN AAN KENNISSEN MET MOGELIJK INTERESSE
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

budster

  • Gast
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #20 Gepost op: 2006/05/15, 21:26:12 »
Ik denk dat het net zo iets als die code of conduct onderteken is, daarmee laat je blijken dat je deel ergens van uit wil maken. Er zijn duizenden manieren om iets voor linux (of ubuntu in het bijzonder) te doen. Iedereen heeft zijn persoonlijke situatie en zijn eigen mogelijkheden en onmogelijkheden. De een heeft programeerskills de ander weet zijn werkgever of school te overtuigen om linux te gebruiken, iemand anders is bezig met vertalingen of wat dan ook.

Sommige mensen hebben de hele dag de tijd hiervoor iemand anders steekt zijn ene vrije uurtje van zijn dag in Ubuntu. Maakt toch niet uit, 14 dagen gebruiker of 10 jaar, als iemand denkt dat hij een @ubuntu.nl adres verdient door zijn bijdrage op zijn manier dan lijkt mij dat OK.

Ik denk dat als je iets van een drempel wilt opwerpen is dat het ondertekenen van de code of conduct een mooie is, er staat immers in hoe je wordt geacht te communiceren, en aangezien je met een email adres communiceert lijkt mij het een redelijke eis om dat te vragen

(enne even voor de duidelijkheid uit praktische overwegingen heb ik zelf geen interesse)

Offline Kev

  • Lid
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #21 Gepost op: 2006/10/30, 23:13:54 »
Ik breng ondertussen ook wel wat leuke dingen aan in dit forum, maar ik heb jarenlang talen gestudeerd en correspondeer op dagdagelijkse basis in het Engels dus als je een klasse A vertaler nodig hebt voor de engelstalige wiki's naar het Nederlands te vertalen en op de Nederlandse wikisite te plaatsen dan ben ik uw man. Hehe laat iets weten als je er iets in ziet, heb iets nodig om mijn werkloze dagen te vullen tot ik iets gevonden heb als job.
Enne nog iets het is niet voor een e-mail dat ik het doe, gewoon uit enthousiasme voor Ubuntu en zen gemeenschap.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #22 Gepost op: 2006/10/31, 13:08:56 »
ik wil er ook wel een als dat kan sjengstah@ubuntu-nl.org
ik hoor het wel.

Ook wil ik helpen met vertalen, geef me iets en zal er zoveel mogelijk tijd insteken.
PRobeer mensen hier af en toe helpen als ik iets weet.

Ik heb opschool al ongeveer kleine 40 ubuntu cd's uitgedeeld alleen komen hun niet aar het forum vragen mij alles via msn en verwijs ik ze naa rhet forum omdat ik zelf niet al teveel weet hehe.

Offline Sander50

  • Lid
    • http://www.somp.nl
@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #23 Gepost op: 2006/10/31, 16:46:42 »
@Kev: iedereen kan op de wiki een gebruikersnaam aanmaken en meewerken... hier is verder niks voor nodig! En er is altijd behoefte aan documentatie, dus veel mensen zullen je dankbaar zijn. ;)

@Sjengstah: Ik denk dat het eerder andersom werkt: eerst iets gaan doen (ergens actief in worden), dan pas (eventueel) een emailadres... er zijn genoeg dingen waar je aan mee kunt helpen in Ubuntu. Maar dit is natuurlijk aan Dennis (van dat emailadres)...

@ubuntu-nl.org mailadressen
« Reactie #24 Gepost op: 2006/11/01, 18:52:55 »
Ik ben zeker niet actief genoeg h