Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: programmeurs gezocht voor backgammon website  (gelezen 877 keer)

Offline yogiman

  • Lid
programmeurs gezocht voor backgammon website
« Gepost op: 2014/09/26, 22:27:57 »
Sinds er schandalen uitgebroken zijn in de wereld van het internetpoker, wordt het online backgammon ook al afgeraden door de grote forums. Ik heb  een manier gevonden, zodat de spelers er zeker van kunnen zijn dat er met de dobbelstenen niet gesjoemeld kan worden. Ik heb echter hulp nodig om dit te realiseren. Dit zou een gaatje in de markt kunnen zijn. Zijn er mensen die samen met mij aan dit projekt zouden willen werken?

Offline JvH

  • Lid
Re: programmeurs gezocht voor backgammon website
« Reactie #1 Gepost op: 2014/09/27, 14:52:15 »
Hallo Yogiman,

Je project klinkt interessant, alleen heb ik geen goed beeld van wat je nou precies op wilt zetten.
Wil je een geheel nieuwe site bouwen? Zo ja, hoe moet die er (ongeveer) uit gaan zien?
Of wil je een bestaand iets gaan uitbreiden?
Wat voor programmeerwerk moet er gedaan worden?



Offline yogiman

  • Lid
Re: programmeurs gezocht voor backgammon website
« Reactie #2 Gepost op: 2014/09/27, 22:20:44 »
Ik wil gezamenlijk een  website opzetten, waar mensen backgammon voor geld kunnen spelen. Zoals ik het nu grof zie, bestaat de klus uit de volgende deelprojekten:
  • het spel
dit kan afgekeken worden bij het open source programma van GNU backgammon
  • implementatie van mijn methode om de random getallen van de dobbelstenen te genereren
  • applicatie zodat spelers veilig geld kunnen storten en incasseren
Wellicht moet het programma beschermd worden tegen sabotage van kwaadaardige concurrerende sites.

Dit projekt zal door een team uitgevoerd moeten worden, en mijn doelgroep is werkloze programmeurs. Zaak is dan om het commissieloon voor een ieder te bepalen. Eigenlijk komt er heel wat bij kijken.
« Laatst bewerkt op: 2014/09/27, 22:23:10 door yogiman »

Offline JvH

  • Lid
Re: programmeurs gezocht voor backgammon website
« Reactie #3 Gepost op: 2014/09/28, 20:00:57 »
Als je expliciet op zoek bent naar werkloze programmeurs, dan val ik buiten je doelgroep.
Sowieso denk ik dat mijn beschikbare kennis en vrije tijd niet toereikend zullen zijn voor het werk dat gedaan moet worden voor je project.

Maar wel een leuk project! Hopelijk melden er zich genoeg mensen aan zodat het van de grond komt.

Offline yogiman

  • Lid
Re: programmeurs gezocht voor backgammon website
« Reactie #4 Gepost op: 2014/09/28, 22:07:04 »
Ja, dank je wel. Ik maak me echter wel zorgen om de bescherming van mijn idee.