Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: grafiche problemen evenals trager laden met youtube sinds laatste updates  (gelezen 232 keer)

Offline yocamel

  • Lid
hey,
ik kreeg een klacht van mijn vader die net zoals ik 14.04 gebruikt dat wanneer de laptop wordt opgestart de menu zijbalk ineens dubbel ziet. ook bleek er een schijnbaar langzamer inernet verkeer te zijn: de lijst met fimlpjes op youtube werden niet allemaal zichtbaar of het duurde eenige tijd eer dit gebeurde. ook was er plots een delay op bepaalde livestream wesite en de kwaliteit was niet meer als ervoor.
na dit de horen heb ik mijn eigen laptop opgestart en ervaarde elk issue dat mijn vader ondervond.
wij halen altijd alle updates binnen dus ons systeem is up to date. ons internet is vliegens snel en onze beide laptops zijn beide redelijk snel en grafishe zouden ze geen problemen mogen/kunnen ervaren.
alleen heb ik voor beide laptops nooit andere drivers geinstalleerd omdat we toch maar alleen tekst verwerking, email of gewoon surfen en dit heeft ook nooit eerder voor problemen gezorgd.
komt dit door de laatste updates en heeft hier iemand anders ook problemen mee? wordt dit probleem opgelost ?