Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: nieuwe printer die de printopdracht niet herkend  (gelezen 786 keer)

Offline jop

  • Lid
nieuwe printer die de printopdracht niet herkend
« Gepost op: 2010/12/24, 18:06:14 »
[Moderator-Edit:  Afgesplitst topic van: http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/andere-besturingsystemen/15/]




Ik weet niet precies waar ik mijn mail moet plaatsen om hulp of advies te krijgen.
Het probleem is een nieuwe printer die de printopdracht niet herkend. Het lukt mij niet om de driver te vinden om te downloaden. Er zit een installatie cd bij maar helaas werkt mijn cd lade niet. Dit is weer een ander probleem, deze wordt niet herkend. Kan iemand mij de oplossing geven?
vriendelijke groet Jop
« Laatst bewerkt op: 2010/12/25, 17:09:42 door heir4c »

nieuwe printer die de printopdracht niet herkend
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/24, 19:08:40 »
Zulke installatie CD's zijn bedoelt voor Windows, soms voor de mac. In Linux moet je de driver downloaden en installeren.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
nieuwe printer die de printopdracht niet herkend
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/24, 19:11:45 »
Ik weet niet precies waar ik mijn mail moet plaatsen om hulp of advies te krijgen.
Het probleem is een nieuwe printer die de printopdracht niet herkend. Het lukt mij niet om de driver te vinden om te downloaden. Er zit een installatie cd bij maar helaas werkt mijn cd lade niet. Dit is weer een ander probleem, deze wordt niet herkend. Kan iemand mij de oplossing geven?
vriendelijke groet Jop

Maak even een nieuw onderwerp aan in het onderdeel Hardware en drivers. Geef dan gelijk alle info erbij die nodig is: welke Ubuntuversie draai je, en om welke printer gaat het?