Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ( opgelost ) melding van updates terug zoals vroeger?  (gelezen 607 keer)

Offline speculoos

  • Lid
( opgelost ) melding van updates terug zoals vroeger?
« Gepost op: 2009/07/17, 12:46:44 »
Bij updates komt nu de update manager onderaan in de balk te voorschijn, weet iemand of dat terug te zetten is zoals vroeger dat er een melding kwam door middel van een oranje bloemetje of zonnetje of zo in de bovenste balk? Ik vond dat echt wel beter en makkelijker, iets minder opgedrongen, je wist dat er wat te updaten was en op het ogenblik dat je er eventjes tijd/ruimte voor had klikte je op dat zonnetje/bloemetje/sterretje of wat was het ook al weer? Whatever, ik vond het gewoon leuker!
Iemand die een idee heeft?

dank

mvg
« Laatst bewerkt op: 2009/07/17, 15:07:27 door Wanda Rooze »

Offline joop905

  • Lid
Re: melding van updates terug zoals vroeger?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/07/17, 12:48:39 »
probeer eens rechtermuisklik op de balk: Toevoegen aan paneel... zoek naar Mededelingengebied

GrJ.

Offline speculoos

  • Lid
Re: melding van updates terug zoals vroeger?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/07/17, 12:56:29 »
mja, maar ik denk dat die daar reeds staat, doch onzichtbaar, in geval van crash of soms bij een noodzakelijke herstart krijg je daar zo een mededeling, evengoed heb ik deze nu nog eens toegevoegd, maar ik moet dus wachten tot een volgende update om te zien of het werkt,
zeker bedankt voor je reactie!

Offline Tom

  • Lid
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline speculoos

  • Lid
Re: melding van updates terug zoals vroeger?
« Reactie #4 Gepost op: 2009/07/17, 13:10:54 »
Heb dit even toegepast, nu de volgende update afwachten,

bedankt in elk geval.

mvg    =D