Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gutsy op externe HDD  (gelezen 783 keer)

Offline vis

  • Lid
Gutsy op externe HDD
« Gepost op: 2007/10/25, 12:25:59 »
Ik heb gisteren gutsy geinstalleerd op een externe HDD. Na de installatie heb ik hem van mijn USB HDD opgestart en dit werkte goed. Ik ben vandaag mijn externe HDD meegenomen naar mijn werk, maar nu wil gutsy niet opstarten van mijn externe HDD. Hij laad grub en begint ook aan Gutsy, maar zodra hij de local.rc heeft geladen, gaat hij een aantal keer knipperen en blijft dan hangen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Met Feisty werkte alles perfect.

Vis.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Gutsy op externe HDD
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/25, 12:27:10 »
Kun je niet beter de LiveCD meenemen naar je werk? Installaties op externe harde schijven veroorzaken soms de raarste storingen.

Offline vis

  • Lid
Gutsy op externe HDD
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/25, 12:32:07 »
Maar wil graag nog het een en ander installeren en al mijn prive gegevens erbij hebben. Anders zal ik volgende week Feisty weer installeren. Iig bedankt.

Offline vis

  • Lid
Gutsy op externe HDD
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/25, 14:39:22 »
Denk dat het aan de PC's op mijn werk ligt. Ik heb net de live CD erin gestopt, maar die hangt ook. Ga zo nog even een andere PC proberen en anders wordt het gewoon weer feisty.

Vis

Offline vis

  • Lid
Gutsy op externe HDD
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/25, 20:37:21 »
Heb het later nog op een andere pC getest en werkt als een trein. Ligt dus echt aan de PC op mijn werk. Ga nu weer met mijn externe HDD terug naar Feisty en kan weer vrolijk verder.

Vis