Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kvm switch [Belkin]  (gelezen 1050 keer)

Crashzor

  • Gast
Kvm switch [Belkin]
« Gepost op: 2006/10/24, 16:27:20 »
Ik heb een 4 ports Belkin switch met daarop een windows 2000 server, en een ubuntu dapper 6.06 install.

Het probleem:
Als ik switch naar windows 2000 server en dan terug naar ubuntu dan krijg ik dus een probleem namelijk de muis schiet alle kante op en klikt af en toe random.
Dit lijkt dus een module probleem iemand hier bekend mee?

Al geprobeert, (module) ps.mouse proto=baure/imps.
Dit heeft weining opgeleverd het probleem bleef het zelfde.
Veder nog niet echt een oplossing gevonden.
Greetings, Crashzor.

Kvm switch [Belkin]
« Reactie #1 Gepost op: 2006/10/24, 18:24:47 »
hey, ik heb een belkin 2-port KVM Switch tussen ubuntu-pc en windows-pc, heb ook al een paar keer een probleempje gehad dat de switch niet meer wou switchen, opgelost met de stroomtoevoer naar de 2 pc's af te sluiten (dus stroomkabel uit de pc's getrokken voor een minuutje) dan werkte het wel opnieuw, ge kunt da mss ies proberen.
als dit niet lukt denk ik dat er een probleem is met uw KVM switch

Kadaver

  • Gast
Kvm switch [Belkin]
« Reactie #2 Gepost op: 2007/09/26, 12:28:35 »
Sorry voor de topickick, maar ik heb precies hetzelfde probleem met mijn KVM switch. Ik heb een server die draait op Win2k en een desktop met dualboot WinXP en Ubuntu. In WinXP werkt het schakelen van de ene pc naar de andere, maar als ik Ubuntu draai en ik schakel terug van de server naar Ubuntu schiet de muis ook alle kanten op en klikt overal op. Heel vervelend.

Heb jij (of iemand anders) er al een oplossing voor gevonden? Want het lijkt me duidelijk een software probleem, omdat het onder WinXP wel werkt.

mcsnakes

  • Gast
Kvm switch [Belkin]
« Reactie #3 Gepost op: 2007/09/27, 17:44:42 »
Nog geen problemen met me kvm switch alleen als ik overschakel naar linux is het beeld een cm verschofen naar rechts dus zie ik een zwarte verticale rand links