Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: DPKG  (gelezen 1677 keer)

DPKG
« Gepost op: 2011/07/27, 14:17:47 »
Na het lezen van dit artikel heb ik in eerste instantie was niet eens verbaasd. Iedereen weet, dacht ik, je kunt met een grote kans om 1000 dollar te winnen en de lage waarschijnlijkheid van het verliezen van een fortuin. En dan pas realiseerde ik me dat het niet gaat om status, maar slechts ongeveer 315 dollar! Wat is het? Is eindelijk de steen der wijzen? Helaas, niet gevonden - is geslopen in het artikel een ernstige fout. Stel je voor dat we 5 dollar op de Six-lijn en verloren. Het dubbele van het tarief ($ 10) Fortuna met ons, we winnen. Volgens de auteur, als gevolg van deze twee spins, we ooit rijk geworden op de 1 dollar. Maar helaas, is het niet. Op de tweede spin-onze prijs was slechts $ 2, en daarvoor verloren we vijf dollar. Om een winner.com n-line Zes Martingale verdiend, moet je niet het dubbele van de tarieven, en verhogen ze tot zes keer! In de tweede moet worden gelegd weer niet $ 10 en $ 30. En als je verliest, zal de volgende vier rug moet 180, 1080, 6480, en tenslotte 38 880 dollar te zetten. Om deze klappen te weerstaan, moet u beschikken over de hoofdstad van 46.655 dollar. Het sluiten van het artikel over de nieuwe komst van de martingaal, zou het worden geschreven als volgt:
« Laatst bewerkt op: 2011/09/17, 09:05:13 door jackman879 »

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: DPKG
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/27, 14:23:55 »
Karmic is oud en wordt niet meer ondersteund. Ik raad je dus aan om een nieuwere versie van Ubuntu te gaan gebruiken :)