Teams > Vertalingen

Laatste beta voor Trusty beschikbaar: UEFI testers gezocht

<< < (6/6)

Vistaus:

--- Citaat van: pederoco op 2014/07/13, 09:23:39 ---Deze ISO is alleen niet meer de beta versie, maar de stable Ubuntu 14.04 LTS.
Dus ik weet niet of er nog wat te testen is?

--- Einde van citaat ---

UEFI blijft een zorgenkindje dus er valt zeker wat te testen...

testcees:

--- Citaat van: Vistaus op 2014/07/12, 15:24:19 ---Inmiddels is deze versie al beschikbaar. Via http://www.ubuntu-nl.org/download kun je deze versie downloaden en uittesten.

--- Einde van citaat ---
Volgens mij is de definitieve Nederlandse (LoCo-)versie van Trusty nooit uitgebracht en is het testen gestopt. Op de www.ubuntu-nl.org zie ik alleen de internationale versie.

Vistaus:

--- Citaat van: testcees op 2014/07/13, 12:20:55 ---
--- Citaat van: Vistaus op 2014/07/12, 15:24:19 ---Inmiddels is deze versie al beschikbaar. Via http://www.ubuntu-nl.org/download kun je deze versie downloaden en uittesten.

--- Einde van citaat ---
Volgens mij is de definitieve Nederlandse (LoCo-)versie van Trusty nooit uitgebracht en is het testen gestopt. Op de www.ubuntu-nl.org zie ik alleen de internationale versie.

--- Einde van citaat ---

Ik dacht dat de Nederlandse LoCo-versie alleen de taal en wat radiozenders toevoegde? Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?

testcees:

--- Citaat van: Vistaus op 2014/07/13, 12:54:31 ---Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?

--- Einde van citaat ---
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?

Vistaus:

--- Citaat van: testcees op 2014/07/13, 13:05:40 ---
--- Citaat van: Vistaus op 2014/07/13, 12:54:31 ---Of veranderen we ook het hele bootproces waardoor het niet overeenkomt met het bootproces van de internationale versie?

--- Einde van citaat ---
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al weet?

--- Einde van citaat ---

Waarom neem jij aan dat ik het antwoord al weet? Als ik het antwoord had geweten, had ik geen vraag gesteld. Ik ben geen expert, dus ik weet niks over het bootproces; mijn vraag blijft dus onbeantwoord nu...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie