Teams > Vertalingen

Nederlandstalige images voor 14.04 LTS

<< < (2/2)

Vistaus:
In dit geval maakt de Vlaamse overheid de pakketten zelf. Als het zo crappy zou zijn, dan zou niet een groot gedeelte van België de software ook maar downloaden... Maar ik snap je punt en daarom kunnen we het inderdaad beter niet doen.

Rachid:

--- Citaat van: Vistaus op 2014/01/09, 11:58:13 ---In dit geval maakt de Vlaamse overheid de pakketten zelf. ls het zo crappy zou zijn, dan zou niet een groot gedeelte van België de software ook maar downloaden...

--- Einde van citaat ---
Heb je wel eens (een paar jaar geleden) belastingaangifte gedaan met dat 'mooie' linux-programma van de Nederlandse belastingdienst?
Zo nee, kijk eens voor de grap, kun je lachen :)

Vistaus:

--- Citaat van: Rachid op 2014/01/09, 15:48:06 ---
--- Citaat van: Vistaus op 2014/01/09, 11:58:13 ---In dit geval maakt de Vlaamse overheid de pakketten zelf. ls het zo crappy zou zijn, dan zou niet een groot gedeelte van België de software ook maar downloaden...

--- Einde van citaat ---
Heb je wel eens (een paar jaar geleden) belastingaangifte gedaan met dat 'mooie' linux-programma van de Nederlandse belastingdienst?
Zo nee, kijk eens voor de grap, kun je lachen :)

--- Einde van citaat ---

Ik doe elk jaar aangifte via dat programma. Ik had het over 'crappy' als in 'vervuild'. Sorry, dat had ik duidelijker moeten zeggen.

Ron:
Wanneer je een ISO ter beschikking stelt, dan moet je m.i. alleen vanuit de repositories werken en niets anders erbij willen.
Het is tenslotte een officiële distributie en geen eigen uitgave.
Maar dat is mijn idee natuurlijk :lol:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie