Ondersteuning > Hardware en drivers
All-In-One laserprinter...welke??
loti:
Het voordeel van een laserprinter is dat de toner niet verdroogt wanneer je niet vaak print, zoals bij een inktjet printer. Maar een All in One is vrij groot en zwaar, ca 10 kg.
Brother is meestal een goede keus voor Linux.
ajjp:
Ik ben zeer tevreden met mijn HP all-in-one laserprinter MFP M125 nw (onder Xubuntu). Simpel installeren, en werkt ook met niet-HP toner.
aartje:
--- Citaat van: ajjp op 2024/05/17, 09:32:50 ---Ik ben zeer tevreden met mijn HP all-in-one laserprinter MFP M125 nw (onder Xubuntu). Simpel installeren, en werkt ook met niet-HP toner.
--- Einde van citaat ---
Die wordt volgens mij niet meer verkocht.
Ik heb zeer goede ervaringen met Brother laserprinters, makkelijk te installeren. Ik gebruik alleen zwart/wit en
heb een aparte flatbedscanner (Canon).
Noidem:
Ik wist dat HP vaak goed werkt onder Linux, maar Brother is nieuw voor me. Daar ga ik me dan ook maar eens op richten. Bedankt.
Kun je bij nieuwe Brother All-In-One's wel toner van derden gebruiken (bv 123-inkt)? Is erg belangrijk want ik wil niet verplicht worden de toner van Brother (of welke fabrikant dan ook) te moeten gebruiken. Zoals ik al schreef staat mij ergens bij dat je bij HP niet meer derden-toner (inkt) kunt plaatsen omdat het device dan gewoon dienst weigert >:( .
aartje:
Ik koop mijn lasertoner bij https://www.inktweb.nl/ voor mijn Brother. Een zwartwittoner
, een huismerk (FLWR). Het laatst een TN-3480 (8000 pags) voor ongeveer 40 euro voor een
Brother HL-L5000 zwart/wit laserprinter. Ik heb er geen probleem mee gehad.
Voor een Samsung laserprinter heb ik ooit eens een huismerk tonercartridge gekocht bij
123inkt, die printer heb ik weggedaan omdat hij daarna vlekken en strepen gaf.
Ik zou eerst de printer (/scanner) uitzoeken en dan nagaan of er (goede!!) huismerkcartridges
voor te krijgen zijn, eventueel vragen of iemand met die combinatie ervaring heeft.
Verder heb ik geen ervaring met allin-ones, ik heb een aparte scanner.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie