Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701  (gelezen 1173 keer)

Offline Ina

  • Lid
Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701
« Gepost op: 2010/04/05, 12:54:08 »
Help!!! Ik ben een 'oud vrouwtje' van 60  XD met een jonge geest en dus door een vriend van mijn zoon met m'n EEPC bij Ubuntu beland. Zat Linux op, wilde er Windows XP op hebben , liet ik doen door een handige (betaalde!)jongeman maar: door de melding NTLR ontbreekt ben ik viaviaviavia en via honderd omwegen nu pas weer online met het wonderlijke besturingssysteem( society??) UBUNTU. Linux ging dus niet samen met m'n VODAFONEdongel, vandaar dat ik Windows op m'n EEPC wilde.Echter: alles was al verwijderd (zonder backup) en dus: had ik helemaal niets meer. Maar wel een abonnement bij Vodafone( voor niets dus dacht ik! >:( ) Nu zit ik dus wél op UBUNTU maar: maakt m'n dongel nog steeds geen verbinding en start ook niet vanzelf op. Help!!! Wie vind het leuk mij ( zonder teveel ingewikkelde termen!) stap voor stap met dit voor mij ingewikkelde probleem te helpen?? Ik hoor het graag! Dagdag! Fijne Paasdag nog en groetje van : Ina 

Offline Drummies

  • Lid
Re: Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/05, 13:42:04 »
Het zou goed kunnen dat er iemand op het forum u verder kan helpen.,Maar waarschijnlijk maakt u meer kans op het EEE User forum.
http://www.eeeusers.nl/index.php
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/05, 20:34:56 »
Ik heb dit topic door gekregen van iemand binnen het forum samen met een ander topic van ene nijntje, nu valt het op dat iemand van begin 20 alle aandacht krijgt en net zoals Ina van 60 een door verwijzing krijgt naar een ander forum.
Dit is toch wel heel erg vooral omdat het gewoon om Ubuntu gaat.
Ina ik wil U aan raden om naar deze site http://ariedejonge.wordpress.com/linux/ te gaan, Arie weet hoe U hem aan de gang krijgt hij heeft dit zelf ook voor elkaar gekregen, en wilt U graag hier mee helpen.

Door antwoorden zoals deze ben ik blij dat ik niet meer bij de community hoor, maar ik vind wel dat Ina goed geholpen dient te worden vandaar mijn reactie.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Ina

  • Lid
Re: Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/06, 18:12:38 »
Dank Bas! Erg aardig van je! Inmiddels werd ik er doodmoe van: een hele week alleen maar proberen online te komen met Vodafone en uiteindelijk niet verder gekomen. Kost me teveel energie,ben niet zo erg gezond nl... :( en heb 't apparaat dus toch maar naar My Com gebracht in de hoop dat zij Windows XP er voor me op kunnen krijgen( is maar de vraag dus!) en dan moet alles werken. Weet ik eind vd week en tsja...dat kost wat natuurlijk! Duimen dus dat het lukt! Anders kom ik weer terug hier! Dág!
Nogmaals dank voor het meedenken.
Groetje en goede week verder!
Ina

Offline Drummies

  • Lid
Re: Vodafonedongel,Ububntu en EEPC 701
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/09, 15:36:42 »
Citaat van: bas.
Dit is toch wel heel erg vooral omdat het gewoon om Ubuntu gaat.
Wat is hier verkeerd aan bas. Als je kijkt naar de verwijzing die gegeven is aan @Ina (http://www.eeeusers.nl/index.php),dan zie je dat @Ina daar uitstekend verder wordt geholpen.

Iemand een verwijzing geven naar .....is ook een vorm van helpen hoor??

En v.w.b je insinuaties dat we hier op het Forum doen aan voorkeursbehandelingen dat neem ik je hoogst kwalijk.

De beslissing om van dit Forum weg te blijven,mag je wat mij betreft nog verder doorvoeren  ???

Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011