Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: satelliet kaart  (gelezen 2287 keer)

Offline aranco

  • Lid
satelliet kaart
« Gepost op: 2008/10/28, 00:00:26 »
hallo, kan iemand mij ook vertellen, waar ik drivers voor een pci satelliet kaart kan vinden en hoe ik deze moet downloaden en kan installeren.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
satelliet kaart
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/28, 00:03:43 »
Citaat van: aranco
hallo, kan iemand mij ook vertellen, waar ik drivers voor een pci satelliet kaart kan vinden en hoe ik deze moet downloaden en kan installeren.
En dan mogen wij zeker raden om welke kaart het gaat, om het spannend te maken....  :-)

Offline ptb

  • Lid
satelliet kaart
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/28, 00:19:44 »
Om het mider spannend te houden kun je in de terminal (toepassinge>hulpmiddelen>terminalvenster) lspci typen waarna je kunt zien welke tv kaart je hebt.

Offline aranco

  • Lid
satelliet kaart
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/28, 00:23:04 »
Citaat van: pjotr123
En dan mogen wij zeker raden om welke kaart het gaat, om het spannend te maken....  :-)
nee hoor, maar ik er een aantal waaronder een skystar1 ci, skystar2, medion 7134 en een terratec cinergy s usb.

Offline aranco

  • Lid
satelliet kaart
« Reactie #4 Gepost op: 2008/11/03, 14:48:36 »
Citaat van: ptb
Om het mider spannend te houden kun je in de terminal (toepassinge>hulpmiddelen>terminalvenster) lspci typen waarna je kunt zien welke tv kaart je hebt.
In de terminal geeft ie aan een bt878,  hoe kan ik aan deze software komen en hoe moet ik deze installeren. Alvast bedankt.

Offline lizardman

  • Lid
satelliet kaart
« Reactie #5 Gepost op: 2008/11/03, 15:57:14 »
ff gegoogled: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=153935
Misschien heb je hier wat aan?
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)