Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoort hier niet thuis.  (gelezen 1039 keer)

Offline Tom

  • Lid
Hoort hier niet thuis.
« Gepost op: 2009/01/02, 11:25:27 »
Waarom horen dvd en codecs niet in het onderstaande nieuwe subforum. ???
Daarvan ontgaat mij de logica totaal. ???
DVD = toch  oa video. ???
Codecs hoort toch bij audio en video ???

Vragen over codecs (mp3/dvd etc.) horen hier ook niet thuis.
Foto-, video- en audiobewerking
Foto-, video- en audiobewerkingsdiscussies en vragen

Met vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Hoort hier niet thuis.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/02, 11:32:45 »
Het afspelen van dvd's, andere videobestanden en mp3's en dergelijke is toch wat anders dat het bewerken daarvan. De installatie van de benodigde codecs en andere pakketten wordt op meerdere plekken op het forum en de wiki besproken en is als het goed is maar een eenmalige taak. Hierna zou het geen probleem meer moeten zijn.

Het bewerken is een stuk ingewikkelder en staat nog niet volledig op het forum of de wiki. Het zou dan ook zonde zijn om die vragen en discussies te "vervuilen" met simpele vragen die al uitgebreid op andere plekken staan.

Offline Tom

  • Lid
Re: Hoort hier niet thuis.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/02, 11:38:30 »
Het afspelen van dvd's, andere videobestanden en mp3's en dergelijke is toch wat anders dat het bewerken daarvan. De installatie van de benodigde codecs en andere pakketten wordt op meerdere plekken op het forum en de wiki besproken en is als het goed is maar een eenmalige taak. Hierna zou het geen probleem meer moeten zijn.

Het bewerken is een stuk ingewikkelder en staat nog niet volledig op het forum of de wiki. Het zou dan ook zonde zijn om die vragen en discussies te "vervuilen" met simpele vragen die al uitgebreid op andere plekken staan.
Uitgebreid op andere plekken staan = oke begin maar met zoeken etc.
ja ik weet het geeft de zoekfunctie gebruik die ook altijd.
Ben het er toch absoluut  niet mee eens.
Maar oke leg mij er bij neer.
Is voor mij dan opgelost.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.