Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.  (gelezen 4750 keer)

Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Gepost op: 2008/07/27, 21:03:13 »
Hallo, ik ben redelijk nieuw met Ubuntu. Ik ben onlangs overgestapt omdat Vista me echt de keel begon uit te hangen met al haar paternalistische gedragingen, enfin, daar gaat het nu niet over. Ik ben benieuwd wat de oplossing is voor het volgende probleem:

Ik probeer flash te versnellen en te vertragen. Dwz, de flash spelletjes die je kunt spelen zo hier en daar op internet, om bijvoorbeeld hier en daar een prijsje te winnen kon ik met XP altijd vertragen. De zomermaanden zijn weer aangebroken en ik heb tijd om de scene weer in te duiken.

Kan iemand me helpen met het handmatig kunnen instellen van de snelheid van een flash spelletje?

Als men nog geen idee heeft waarover ik het heb en je hebt een dual boot met XP en bent benieuwd, probeer Aspeeder of Xelerator maar eens en je weet waarover ik het heb.

Ik hoop op een spoedige en nuttige reactie. Alvast bedankt.


mvg,

JJP

Quatroking

  • Gast
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/28, 19:53:10 »
Oftewel, je wilt hulp met valsspelen bij wedstrijden?

Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/28, 22:27:16 »
Dat is een nuance die jij aanbrengt.  In eerste instantie ben ik benieuwd naar de geheugenbeveiliging van Ubuntu in vergelijking met Vista. En ja ik wil misschien ook proberen prijsjes te winnen, maar grote bedrijven weten allang te controleren op deze manier van valsspelen. Dus nogmaals, weet iemand mij te vertellen hoe of wat ik moet "sudo aptituden" om aan de betreffende werkende software te komen?

Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/28, 22:28:27 »
Oei, en daarbij, net als in mijn orginele post: "Ik hoop op een spoedige en nuttige reactie. Alvast bedankt"

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/28, 22:39:28 »
Zo snel je topic kicken is niet nodig want er komt niet sneller een antwoord van. En het is ook nog eens niet netjes.
Beter is het om zo'n kleine aanvulling in een eerdere post te zetten via het "bewerken" linkje rechtsonder een post.

Ontopic: Ik heb geen idee hoe je dat zou kunnen doen. Je vraag in #3 kan vrij duidelijk beantwoord worden: de geheugenbeveiliging in Linux is over het algemeen strenger dan in Windows.

Offline tabasco

  • Lid
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/28, 23:46:51 »
Probeer 't eens met een 486DX2 50Mhz, ik heb er geloof ik nog wel ergens eentje staan, er zit zelfs een turboknop op.

Quatroking

  • Gast
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/29, 00:02:52 »
Citaat van: tabasco
Probeer 't eens met een 486DX2 50Mhz, ik heb er geloof ik nog wel ergens eentje staan, er zit zelfs een turboknop op.
Ik heb ook zo'n turboknop op een 133MHZ pc, maar wat dat ding doet, dat weet ik niet.

Quatroking

  • Gast
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #7 Gepost op: 2008/07/29, 02:05:00 »
vandaar dat het led-schermpje van 108 naar 133 versprong als ik op Turbo drukte.

Was dit soms in verband met hitte enzo?

Anyways, over het vertragen/versnellen van flash applicaties, dit is naar mijn weten onmogenlijk omdat de FPS van een SWF door de SWF zelf word bepaald, en niet door de speler. Ik maak zelf flash, en mij is me dit nog nooit gelukt. (evenals het veranderen van de FPS via actionscript, dit is ook onmogenlijk)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #8 Gepost op: 2008/07/29, 02:17:56 »
Citaat van: Quatroking
vandaar dat het led-schermpje van 108 naar 133 versprong als ik op Turbo drukte.

Was dit soms in verband met hitte enzo?
Waarschijnlijk meer om oude spelletjes nog te kunnen spelen. Veel spelletjes hielden geen rekening met het feit dat computers steeds sneller worden. Zo kon je op een snelle 386 sommige spellen niet meer spelen, omdat alles veel te snel ging. Door over te schakelen naar een langzamere stand ging dat weer wel.

Edit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_button

Flash (spelletjes) versnellen of vertragen.
« Reactie #9 Gepost op: 2008/07/29, 13:15:58 »
Als we het heel bon(d)t :D willen maken gebruiken we Cheat Engine, op een windows machine vzs. Maar het moet mogelijk zijn, ik zal het eens proberen via Wine of crossover, al hou ik mijn hart vast dat ik geen dingen ga verkloten.

iig bedankt, ik laat de vraag nog even onbeantwoord, zodat er misschien nog ergens een held opstaat die me kan vertellen hoe het wel kan.