Ondersteuning > Games

Games!

(1/8) > >>

Azalin:
Zit ik onschuldig door mijn lijst van programma's te kijken die ik kan installeren... zie ik ineens   Beneath a steel Sky (euforische muziek modus aan) en Flight of the amazone queen.... geweldige super adventure games zoals ze niet meer gemaakt worden. En gewoon in de repos! Ik wordt GEK! :) Dus, als iemand zich afvraagt waar ik ben... Flight of the amazone queen spelen, beneath a steel sky heb ik al uit :P

Juweeltjes!!!!!!

Samuel Rave:
Thnx 4 The Tip! :d :)

Azalin:
:) Graag gedaan. Ze mogen dan ruim 10 jaar oud zijn en wat graphics betreft niet meer helemaal van de tijd, maar als je adventure game verslaafd ben... dan is dit toch wel heel prettig... vooral omdat het commerciele games waren!!!!!!

Matthijs Moerman:
tnx ben hem aan het d/l ken ze niet maar zal ze eens proberen :)

Soul-Sing:

--- Citaat van: Azalin ---Zit ik onschuldig door mijn lijst van programma's te kijken die ik kan installeren... zie ik ineens   Beneath a steel Sky (euforische muziek modus aan) en Flight of the amazone queen.... geweldige super adventure games zoals ze niet meer gemaakt worden. En gewoon in de repos! Ik wordt GEK! :) Dus, als iemand zich afvraagt waar ik ben... Flight of the amazone queen spelen, beneath a steel sky heb ik al uit :P

Juweeltjes!!!!!!
--- Einde van citaat ---
dank we gaan deze zeker uitproberen. je zou kunnen zeggen dat we hier linux-games verzamelen.:) is het een idee om je post in de (haast vergeten maar zeer uitgebreide) =gamestopic=te plaatsen?

gr leon

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie