Ondersteuning > Software en configuratie

Aanmeldscherm

(1/1)

Lai:
Ubuntu draait nu, maar als ik via beheer mijn instellingen voor het aanmeldscherm wijzig, loopt bij een thematische groeter het beeld vast, zodra ik met mijn muis beweeg. Blind inloggen kan nog wel en dan hersteld het beeld zich. Als ik kies voor een GTK+ groeter krijg ik altijd hetzelfde bruine inlog schermpje te zien, de achtergrond die ik heb gekozen e.d. laat hij niet zien. Als ik kies om in te loggen als root gebruiker, vraagt hij om het wachtwoord. Als ik dat dan geef zegt hij dat de gebruikersnaam niet klopt, dat is waar, want daar werd namelijk niet naar gevraagd. Ik zie hier totaal geen logica in, wat is dit?

zappa:
De root account is standaard uitgeschakeld. Je moet dit eerst specifiek toelaten (maar laat dat maar zo, is veiliger)

Enkel bij 1 groeter dat 'em vastloopt? Dan zal die buggy zijn, verwijderen die handel :)

Je moet in de eerste tab kiezen voor themed/gtk+
Eigenschappen GTK staan dan in tab 2. Daar kan je wel een andere achtergrond OF kleur kiezen.

Lai:
nee bij alle groeters, standaard bij ubuntu. En als ik dus een achtergrond kies in tab 2 laat hij die niet zien.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie