Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: skrill document virivcatie voor behoud criditcard en welke webcam daar voor?  (gelezen 1038 keer)

Offline reekje

  • Lid
    • http://www.reekje.nl
Hallo allemaal ((sorry dat ik niet weet hoe je veriveren schrijft) nagaan of hij overeenkomt met de bekende gegevens)

IK probeer mij ID te viriveren bij skrill.com omdat ik mijn skrill prepaid creditcard wil blijven gebruiken
maar ik heb nog een oude Win XP webcam( goed voor skype maar niet om mijn ID te scannen
Nu de vraag werkt de virivicatie van skrill wel onder xubuntu 14.4. ( ik heb nog steeds geen tijd gehad om te updaten
Zo nee hoe hebben jullie dat opgelost?
zo Ja wat is een goede webcam die voor een klein budget te betalen is?

Hallo, volgens mij is het verifiëren.
Voor de rest, Skrill, XP, budgetwebcam - geen idee maar anderen weten vast meer dan ik hierover.

Offline rico70

  • Lid
Webcam is niet nodig, kan ook met :
Digitale camera
Telefoon met camera
Scanner

Wil je toch een webcam kijk dan eens naar een Creative, goedkoopste +/- €19 en werkt officieel met Linux. Zelf heb ik nog 2 oude Logitechs, werken ook met Linux

Edit : kan ook met de Skrill app https://support.skrill.com/ACCOUNT/Limits/905759872/How-to-verify-my-account-and-increase-my-limits.htm
« Laatst bewerkt op: 2017/08/03, 23:17:42 door rico70 »

swake

  • Gast
Ik ken Skrill niet , maar weet wel wat een prepaid kaart is .
Citaat
IK probeer mij ID te viriveren bij skrill.com omdat ik mijn skrill prepaid creditcard wil blijven gebruiken

Ik ben de site van skrill.com eens gaan bezoeken en het lijkt me iets zoals paypal .
op welke wijze werd je bericht om je prepaid card te verifiëren om nog te kunnen blijven gebruiken . Normaal staat er een vervaldatum op uw kaart . Controleer die eens !
Het is niet de eerste maal dat er phishing mails in naam van paypal worden verzonden en gevraagd word om kaartgegevens in te voeren of andere frauduleuze praktijken .

Offline DeBaas

  • Lid
Een site of e-mail die vraagt om een creditcard te verifiëren?
Als je dat doet ben ik bang dat je account binnen de kortste tijd is leeg getrokken.............
Neem direct contact op met skrill en stuur een copie mee van de link of mail die vraagt om verificatie.
Dit is waarschijnlijk een oplichterspoging.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline rico70

  • Lid
Zelf heb ik al +/- 10 jaar de Skrill card (destijds Moneybookers). Ik heb toen ook mijn gegevens  via de site geverifieerd van Moneybookers. Eerlijk gezegd geen idee meer of het nodig was of alleen voor hogere limieten

Offline reekje

  • Lid
    • http://www.reekje.nl
Dank allen voor de reacties
wat het gevaar betreft het betreft hier de site van de criditcard maatschappij zelf
wat de andere antwoorden betreft ik denk er even over na en zal nog wat nazoekwerk doen
@rico 70 Ze zeggen nu dat iedere gebruiker het moet  om te zorgen dat het gebruik niet onderbroken wordt  en dus niet alleen voor de hogere limieten
dat was het vroeger inderdaad