Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Java en runescape  (gelezen 5141 keer)

Java en runescape
« Gepost op: 2007/11/12, 01:01:46 »
Ik wil kijken welke spelen er via Ubuntu te spelen zijn voor mijn zoon maar ik loop vast op een error aplet probleem vermoedelijk Java. Ik heb Java 6 geïnstalleerd maar nog steeds laad het spel niet
Hulp, advies en verkoop computer hard- en software windows & Linux www.ccamstelveen.nl

Java en runescape
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/12, 01:43:39 »
Heb je de java plugin voor Firefox geïnstalleerd ?
Citaat
sudo apt-get install sun-java6-plugin
zou het probleem moeten oplossen, ik vermoed dat je alleen sun-java6-jre of zo hebt geïnstalleerd.

Java en runescape
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/12, 02:45:42 »
nope, nog steeds een grijs vlak met de tekst "error loading applet"
Hulp, advies en verkoop computer hard- en software windows & Linux www.ccamstelveen.nl

Java en runescape
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/12, 07:59:43 »
Surf tot op de site van Java en test eerst je installatie.  Indien ie zegt dat het niet goed is, vind je daar ook de nodige download en de installatie-instructies.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Java en runescape
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/12, 08:07:35 »
Citaat
Indien ie zegt dat het niet goed is, vind je daar ook de nodige download en de installatie-instructies.
Deze instructies voor download en installatie raad ik niet aan voor Ubuntu.

Java en runescape
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/12, 21:57:17 »
Waarom niet ??? Ik heb deze gevolgd en het werkt perfect.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

cad4linux

  • Gast
Java en runescape
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/13, 13:09:02 »
Citaat van: Prosper
Waarom niet ??? Ik heb deze gevolgd en het werkt perfect.
Omdat je altijd beter binnen de package manager van je distro kunt werken. Nu "weet" de package manager niet dat dit geinstalleerd is en kan het in de toekomst voor conflikten worden als "sun-java6-plugin" bijvoorbeeld als dependencie voor een ander packet word geinstalleerd.