Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Jingle oplossing voor Ubuntu  (gelezen 477 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Jingle oplossing voor Ubuntu
« Gepost op: 2014/07/05, 12:57:43 »
Ik ben op zoek naar een jingleboard voor Ubuntu. Dus zeg iets als dit. Ik heb gekeken naar Rivendell, wat een geweldige suite is, maar die maakt voor elk MP3'tje dat je importeert een wave file aan van 50+ MB. Zoveel schijfruimte heb ik helemaal niet, dus gebruik ik Mixxx. Die gooit overigens het hele audiosysteem plat, dus daar moet ik ook nog wat op vinden (twee programma's naast elkaar). De oplossing moet ondersteuning hebben voor JACK. Heeft iemand een gouden tip?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Jingle oplossing voor Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/06, 09:52:24 »
Hmm, ik kan daar niet echt iets op vinden... Ik vrees dat de enige echte oplossing dus toch Rivendell wordt, en ach, alleen de jingles zijn maar een paar GB. :P

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Jingle oplossing voor Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/06, 12:20:21 »
Je zou het toch wel zeggen hè! Het moet er ook wel zijn. En nu en dan vond ik ook iets veelbelovends wat vervolgens van het web was verdwenen, of dan werkte het weer niet met deze kernel, of weer niet met JACK. Met de populariteit van 'soundboards' tegenwoordig (van die knoppen met stomme geluidjes) zou je toch zeggen dat er wat te vinden moet zijn, maar.... Misschien heeft er nog iemand een gouden tip!!

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Jingle oplossing voor Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2014/07/06, 13:16:25 »
De aanhouder wint: http://sourceforge.net/projects/idjc/

Heeft een geïntegreerd jinglepad! Voor de rest is het een rotding, maar hetgeen ik wil kan ermee. Dit naast Mixxx draaien en je hebt een geniale setup! Dank voor het meedenken femke, mede door die site van jou ben ik op nieuwe zoektermen gekomen die naar deze oplossing hebben geleid. :)
Het enige nadeel is dat ie X.org op hol doet slaan waardoor die als een gek geheugen gaat eten. Is dus niet bruikbaar nog maar ik wilde binnenkort toch overstappen naar Suse. :P