Teams > Promotie

Release party

(1/7) > >>

TonH:
In april komt de volgende LTS versie uit. Bij alle vorige uitgaven hebben we daarbij een release party georganiseerd, de laatst in 2014 in Apeldoorn.

Is er belangstelling om ook dit jaar weer een party te organiseren vergelijkbaar met de vorige keren?
Zijn er andere opties hiervoor?
Een voorbeeld:
Tijdens de T-DOSE sprak ik iemand uit Tilburg die een hoekje heeft in de bibliotheek waar hij linux computers heeft staan met vrijwilligers. Hij gaf aan dat meerdere bibliotheken op zoek zijn naar dit soort initiatieven.
Nu is een permanente stand wel moeilijk te realiseren maar misschien kunnen we wel op een dag in zoveel mogelijk bibliotheken bij het uitkomen van de LTS versie iets proberen te organiseren. Al is het maar een eenvoudige stand waar Ubuntu getoond en evt geinstalleerd kan worden.

Kortom wat gaan we doen en wie kan hierbij helpen?

TopGear:
Dus wat jij in feite suggereert is het vervangen van de gebruikelijke centrale release party voor meerdere kleintjes in bibliotheken? Er is natuurlijk wat voor te zeggen, maar mijn voorkeur zou uitgaan naar een centrale release party. Daar zijn meer mensen aanwezig en is dus ook meer kennis en expertise voor lastigdoende hardware.

jvecht:
Voor mij persoonlijk is die centrale release party een onhaalbare locatie. Niks mis met die locatie, hoor. Dit ligt aan mij.

Dan is de optie om hier de bibliotheek eens aan te schieten wel een tip. Ik verwacht er niet veel van, maar ik kan het ook eens in Gouda proberen.  Dat zijn toch twee kansen dan :D

groet,

Just

dellkubuntu:
Vroeger werd er ook een releaseparty in de bibliotheek van Oss gegeven. Was een erg leuke locatie.

TopGear:

--- Citaat van: dellkubuntu op 2016/01/16, 14:01:38 ---Vroeger werd er ook een releaseparty in de bibliotheek van Oss gegeven. Was een erg leuke locatie.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad, of ergens in het midden van het land (Utrecht?) zou beter schikken dan één der extremiteiten van Nederland.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie