Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: werkbalken weg??  (gelezen 1071 keer)

loekvanderwerff

  • Gast
werkbalken weg??
« Gepost op: 2008/03/12, 23:08:07 »
ja hoor daar is die weer,alles tot nu toe gaat best wel goed maar nou deze weer.

ik zet me muisaanwijzer op het balkje rechtsonder op me 4 desktops icoontjes,draai aan me scrollwieltje,en weg zijn me werkbalken.alleen bij opnieuw opstarten krijg ik ze terug.echt wazig he?wie kent dit probleem of hoe krijg ik ze terug zonder opnieuw op te starten.

gr
Loek

Offline joop905

  • Lid
werkbalken weg??
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/12, 23:40:02 »
rechter muisknop op de balk en dan in het venstertje op de bovenste, bij de + ('toevoegen aan paneel' ), en voeg dingen toe aan de panel die je wilt.

loekvanderwerff

  • Gast
werkbalken weg??
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/13, 08:55:02 »
He Joop,nee dat bedoel ik niet,ik merkte net op dat als je op de vier venstertjes(naast je prullebak) klikt ook je werkbalken kwijt bent.ik denk toch dat er een foutje inzit ergens.anders moet ik er maar aan wennen om daar niet te klikken.
gr
Loek

werkbalken weg??
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/13, 09:02:49 »
En als je met ctrl+alt+pijltje (links of rechts) van werkruimte verandert, verdwijnt je werkbalk dan ook?

Offline drik

  • Lid
werkbalken weg??
« Reactie #4 Gepost op: 2008/03/13, 09:06:49 »
compizconfig setting manager (advanced desktop effects settings)- general options-desktop size
hier de vertical virtual size op 1 zetten

Offline lizardman

  • Lid
werkbalken weg??
« Reactie #5 Gepost op: 2008/03/13, 10:31:31 »
Welke grafische kaart heb je?
Ik merkte gisteren bij een kennis dat met een Nvidia gforce mx2 400 compiz niet echt lekker werkt, vandaar.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

loekvanderwerff

  • Gast
werkbalken weg??
« Reactie #6 Gepost op: 2008/03/13, 11:03:11 »
Jo Drik,dit werkt ook niet,ik was er bang al voor.Ik had het namelijk niet bij de vorige install van Ubuntu.
Dus het is toch een probleem waar ik het maar bij laat zitten,ik ben niet zo technisch.
En wat voor video kaart ik heb?een onboard kaart van een hp evo,ik denk een intell.
gr en bedankt
Loek.

Offline drik

  • Lid
werkbalken weg??
« Reactie #7 Gepost op: 2008/03/13, 18:24:05 »
en de number of desktops op 1?

loekvanderwerff

  • Gast
werkbalken weg??
« Reactie #8 Gepost op: 2008/03/14, 09:51:32 »
drik,je bent een kei,opgelost!
thanks
loek