Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb  (gelezen 521 keer)

Offline klaasvaak

  • Lid
Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb
« Gepost op: 2016/11/05, 12:20:37 »
Hoi beste mensen,

Ik kan mijn 2 Kingston Vault Privacy 3.0 usb’s niet  openen (beveiligde usb met AES-256 bit encryptie), onder MInt 18 Cinnamon Jessie.
De eerste gaat goed, maar bij de tweede krijg ik ‘DTVP does not support using multiple devices at the same time’.  Tevens is het niet mogelijk de eerste usb uit te loggen. Ook dan volgt ‘DTVP does not support using multiple devices at the same time’.

Hoe maak ik het mogelijk mijn 2 Kingston Vault Privacy onder Cinnamon Jessie te openen? Het is namelijk wel mogelijk onder dat besturingssysteem waar we hier de naam niet van noemen.

Alvast heel erg bedankt,

klaasvaak
« Laatst bewerkt op: 2016/11/05, 12:39:50 door klaasvaak »

Re: Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb
« Reactie #1 Gepost op: 2016/11/05, 17:33:20 »
Is een ander OS dan Windows wel ondersteund door je stickje?

Offline klaasvaak

  • Lid
Re: Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb
« Reactie #2 Gepost op: 2016/11/05, 19:28:42 »
Hoi Vuurvosje,

De stick kan onder Windows, Mac én Linux.
Maar onder Linux kun je er dus geen 2 tegelijk gebruiken en onder Windows wel, waaruit ik concludeer dat het niet de DTVP is maar dat er iets gefaciliteerd moeten worden onder Linux.

Hier vind je wat informatie:
www.kingston.com/datasheets/DTVP30_us.pdf
http://support.kingston.com/us/support/technical/products?model=DTVP

Ik heb Standaard.

Groeten,
klaasvaak

Re: Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb
« Reactie #3 Gepost op: 2016/11/05, 22:32:24 »
Dat is nieuw voor mij, wist niet dat je twee USB-sticks tegelijkertijd kon gebruiken onder /met Windows.

Heb ik met een 'Linux-gestuurd besturingssysteem'-computer nog niet geprobeerd. Als dit bij jou niet lukt zal er waarschijnlijk een instelling moeten gebeuren om dit mogelijk te maken. Het kan ook best zijn dat dit niet mogelijk is in /met 'Linux'.

Of toch ...?

Groet,
spievensterke.
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline klaasvaak

  • Lid
Re: Mint 18 Cinnamon en Kingston Vault Privacy usb
« Reactie #4 Gepost op: 2016/11/06, 08:53:55 »
Hoi Spievensterke,

Met tegelijk bedoel ik uiteraard dat ze allebei zijn aangesloten en te benaderen zijn. In dit geval ook dat ze allebei geopend kunnen worden met een wachtwoord.
Soms gebruik ik er 3 tegelijk. Ook onder Linux, maar dit zijn geen sticks waar je met een wachtwoord moet inloggen.

Ik hoop op een toverspreukje voor de terminal.

Groeten,
klaasvaak