Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: compiz-fusion  (gelezen 1321 keer)

burner202

  • Gast
compiz-fusion
« Gepost op: 2008/05/05, 10:52:24 »
om even verder te gaan met http://forum.ubuntu-nl.org/topic/26225

ik heb in de add software lijst op comiz gezocht en kreeg 1 hit, de desktop manager, en ik kan hem nergens terugvinden, weet iemand waar hij is geplaatst of hoe ik er bij kan komen???

burner202

  • Gast
compiz-fusion
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/05, 10:55:41 »
en nog iets, ik kan geen effecten aan zetten, weet iemand hoe ik dat ook aan de praat kan krijgen, want ik heb iets gelezen over een nvidia driver (ik heb een nvidia kaart) maar die links deden het niet...

kurosaki_ichigo

  • Gast
compiz-fusion
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/05, 10:59:42 »
Heb je de nvidia driver geactiveerd? En heb je het activeerd via voorkeur>uiterlijk geloof ik daar is in gnome een tab waar je effecten  aan kan zetten. Je kunt uiteraard ook compiz-fusion icon instaleren.

burner202

  • Gast
compiz-fusion
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/05, 11:17:03 »
die heb tab heb ik gezien, maar hij kan ze niet activeren krijg ik te zien in een foutmelding, ik denk dat het aan mijn niet geinstaleerde driver ligt, want ik zou niet weten hoe ik dat moet installeeren, verder heb ik een uitleg gevonden om compiz-fusion te installeeren: http://reems.serverthuis.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=27&limit=1&limitstart=1
maar mijn terminalvenster snapt het commando deb niet..... kan iemand hier iets mee???

compiz-fusion
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/05, 12:04:11 »
Waarom wil je aldoor installeren ??

Compiz word standaard al meegeinstalleerd in HH.
Hij zit er dus al in, en het enigste wat je hoeft te doen is aanzetten.
Lukt dit niet omdat je de manager nog niet in je menu hebt staan installeer deze dan even.

Zoek in synaptic op "compiz-manager"
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

compiz-fusion
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/15, 13:47:26 »
Citaat van: Gandyman
Waarom wil je aldoor installeren ??

Compiz word standaard al meegeinstalleerd in HH.
Hij zit er dus al in, en het enigste wat je hoeft te doen is aanzetten.
Lukt dit niet omdat je de manager nog niet in je menu hebt staan installeer deze dan even.

Zoek in synaptic op "compiz-manager"
Bedoel je "compizconfig-settings-manager" misschien want "compiz-manager" staat niet in synaptic ;)
Ik wil nl. compiz ook uittesten want Beryl heb ik draaien op een feisty machine en U raad zulks af
dierenliefde is onvoorwaardeljk, dierenleed ten zeerste verwerpelijk