Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Inloggen beveiligde site mislukt.  (gelezen 10780 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Inloggen beveiligde site mislukt.
« Reactie #50 Gepost op: 2010/12/21, 18:21:07 »
Dat we te maken hebben met virussen staat niet vast, maar is zeker nog niet uitgesloten.

Dat is dermate onwaarschijnlijk, dat je daar in praktische zin totaal geen rekening mee hoeft te houden. Maar dan ook totaal niet. De kans dat je de hoofdprijs van de Nationale Loterij wint, is groter.
http://sites.google.com/site/computertip/veiligheid

Handigst is misschien ook on een 10.04 of een 10.10 installatie-cd te maken en het hiermee te proberen.
Dan is het ook meteen zeker dat het niet aan een verouderde versie hoeft te liggen.

Uitstekend advies.  :)

Re: [OPGELOST] Inloggen beveiligde site mislukt.
« Reactie #51 Gepost op: 2010/12/27, 12:56:50 »
 :D Eureka. Zoek en vind.
Ik heb de oplossing voor mijn probleem alsvolgt gevonden:

Op het scherm van ThunderBrowse rechts onderin is een logo van ThunderBrowse en als je daar met je rechterkant van de muis op drukt krijg je het "snelle toegangsmenue" > "beheren" en kies het tabblad "bladwijzers". Hier trof ik sites van de creditcard en die heb ik ge-elimineerd en daarmee was dit, mijn probleem, opgelost!!

Wel ben ik nog benieuwd of iemand weet dat/of er een "conflict" is tussen ThunderBrowse" en Firefox", beiden van Mozilla???  ???  ???

Met dank aan allen die met mij meegedacht hebben.
Vriendelijke groet,
Petineke
Ubuntu 23.10 up-date
Schijf cap. 11.6Gb
Intel® Core™ i5-8259U@ 2.30GHz × 8
Mesa Intel IRIS (R) Plus Graphics 655 (CFL GT3)