Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu NL in the LoCo directory  (gelezen 2470 keer)

Ubuntu NL in the LoCo directory
« Gepost op: 2010/03/31, 20:26:55 »
Sinds kort hebben we de Ubuntu LoCo directory -- http://loco.ubuntu.com/ -- een website waarop alle officiële LoCo's staan, waaronder Ubuntu NL.
De informatie over Ubuntu NL is echter nog niet aangevuld, ik denk omdat alleen Dennis Kaarsemaker en Sebastiaan Schauenburg teambeheerders zijn op Launchpad en daarom de enigen zijn die de informatie aan kunnen passen.

Ik heb wel al twee events toegevoegd, maar meer kan ik niet doen.
Zou er niet iemand aangewezen moeten worden om ervoor te zorgen dat de juiste informatie hierop komt en bijgewerkt blijft?
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/03, 19:39:05 »
Ik denk dat  jij een een uitstekende kracht zou zijn om dit te onderhouden en/of bij te werken. +1

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/03, 20:17:59 »
leoquant +1

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/03, 21:03:50 »
Ik denk dat  jij een een uitstekende kracht zou zijn om dit te onderhouden en/of bij te werken. +1
Ik zou zeker bereid zijn om dit te doen, maar de vraag is of je mij wel administrator wilt maken van het Ubuntu NL team op Launchpad; dat is namelijk een vereist. ;)
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/03, 23:55:55 »
Mijn zegen heb je ook. Lijkt me een goede om eens in het team te gooien. :) Zal er een linkje naar dit bericht posten. Ik denk dat je dan wel teamlid zou moeten worden.

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #5 Gepost op: 2010/04/04, 16:51:03 »
Mijn zegen heb je ook. Lijkt me een goede om eens in het team te gooien. :) Zal er een linkje naar dit bericht posten. Ik denk dat je dan wel teamlid zou moeten worden.
Na nadere inspectie van de code lijkt het mij nu toe dat één van de twee admins -- Dennis of Sebastien -- ook gewoon iemand de benodigde rechten kan geven. Dat zou veel handiger zijn.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #6 Gepost op: 2010/04/06, 19:47:22 »
Lijkt me goed.

Offline SWAT

  • Administrator
Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #7 Gepost op: 2010/04/06, 22:15:57 »

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #8 Gepost op: 2010/04/06, 22:28:54 »
Het bleek dat ik verkeerd was; je kunt geen aparte admins toevoegen in de LoCo directory. Nu heeft Dennis zelf de informatie aangepast en hij zal (volgens mij) het ook bijhouden.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #9 Gepost op: 2010/04/07, 18:12:26 »
Yup.

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #10 Gepost op: 2010/07/15, 19:23:33 »
Het bleek dat ik verkeerd was; je kunt geen aparte admins toevoegen in de LoCo directory. Nu heeft Dennis zelf de informatie aangepast en hij zal (volgens mij) het ook bijhouden.

Dat kan zeker wel, als je iemand op launchpad.net in jou loco team admin maakt, wordt dat automatisch opgenomen in loco.ubuntu.com
Citaat
De Loco Directory bestaat uit twee bronnen, Launchpad en diens API's. De gegevens die Loco Directory verzamelt, zijn ook beschikbaar in XML-formaat, zodat de gegevens ook gebruikt kunnen worden door andere toepassingen. De LoCo Directory is beschikbaar onder de GNU GPL v3 en de broncode is beschikbaar in Launchpad Code Hosting.

Re: Ubuntu NL in the LoCo directory
« Reactie #11 Gepost op: 2010/07/15, 19:26:06 »
Het bleek dat ik verkeerd was; je kunt geen aparte admins toevoegen in de LoCo directory. Nu heeft Dennis zelf de informatie aangepast en hij zal (volgens mij) het ook bijhouden.

Dat kan zeker wel, als je iemand op launchpad.net in jou loco team admin maakt, wordt dat automatisch opgenomen in loco.ubuntu.com
Citaat
De Loco Directory bestaat uit twee bronnen, Launchpad en diens API's. De gegevens die Loco Directory verzamelt, zijn ook beschikbaar in XML-formaat, zodat de gegevens ook gebruikt kunnen worden door andere toepassingen. De LoCo Directory is beschikbaar onder de GNU GPL v3 en de broncode is beschikbaar in Launchpad Code Hosting.
Dat klopt, dat wisten we. Wat we ons afvroegen was of je ook apart admins toe kon voegen in de LoCo Directory zelf, zonder dat die persoon ook meteen admin is op Launchpad.
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!