Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.  (gelezen 2672 keer)

engelina_c

  • Gast
[Opgelost] acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.
« Gepost op: 2009/02/12, 15:09:00 »
hallo, ik heb gister  linux ubuntu 8.10 geinstalleert.  ((dual-boot met windows vista...)) alles  werkt zo verre.. behalve draadloos internet.  gebruik op dit momend een kabel,  maar als het kan, wil ik graag ook onder linux draadloos kunnen internetten. 

ik heb jaren windows gebruikt, maar geen enkele ervaring met linux, dus ik heb geen idee wat alles doet, en hoe alles werkt.

« Laatst bewerkt op: 2009/02/16, 21:43:57 door engelina_c »

Re: acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/12, 15:55:07 »
Kijk hier eens http://sites.google.com/site/computertip/geendraadloosinternet

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

engelina_c

  • Gast
Re: acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/12, 16:02:56 »
bedankt voor de link. ga nu dat stappenplan volgen.

engelina_c

  • Gast
Re: acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/12, 17:58:08 »
sorrie voor de dubbel post, weet dat dat op veel forums niet mag, maar wilde even zeggen dat het gelukt is! bedankt voor de link.


Re: acer aspire 5315 laptop, draadloos werkt niet.
« Reactie #4 Gepost op: 2009/02/12, 18:17:24 »
sorrie voor de dubbel post, weet dat dat op veel forums niet mag, maar wilde even zeggen dat het gelukt is! bedankt voor de link.
Mooi dat het gelukt is. En een dubbelpost ??? Daar zijn er van mij ook wel wat te vinden, alhoewel je wel een melding krijgt, als je 2x op Verzenden drukt.
Wat wel gewaardeerd wordt is bij je eerste post op verander drukken en [Opgelost] voor de titel te zetten. Een knop ervoor is er nog niet op het vernieuwde forum.

Met vriendelijke groet,

Gijs

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.